Help: doorgezakte hoedenplank

Lees meer
01-04-2018 19:47 #974693 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Help: doorgezakte hoedenplank

General Custom;249478 schreef : Waarschijnlijk stiekem toch een beetje vocht. Een auto die lang stilstaat verzamelt ook veel vocht in het interieur wat condenseert tegen de ramen als het warm wordt en weer naar beneden komt als het kouder wordt.


Ook waar, vanmiddag het zaklampje losgekregen dat bij de passagiersstoel is aangebracht (extra). Zat moervast omdat de contacten waren vastgeroest. Dus ergens toch vocht...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-04-2018 20:43 #974695 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Help: doorgezakte hoedenplank
Toch wel jammer dat al die hoedenplanken doorzakken, heb ze ook bijna niet gezien die geen tekenen vertoonden van doorzakken.

Heb er eentje in m'n Rai Special zitten die echt nog volledig recht is, nergens een scheurtje te bekennen, eigenlijk bijna zonde om die in de auto te laten zitten.:hmmz:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-04-2018 21:35 #974697 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Help: doorgezakte hoedenplank

Steven340;249482 schreef : Heb er eentje in m'n Rai Special zitten die echt nog volledig recht is, nergens een scheurtje te bekennen, eigenlijk bijna zonde om die in de auto te laten zitten.:hmmz:


Ik heb er ook 2 liggen voor de GL Special (en ook nog een goede DL hoedenplank). De hoedenplank die er in zit heeft enkel een slecht hoekje, maar om dezelfde rede als jij heb ik deze zelf ook nog niet durven vervangen door een 100% goede.

Sedan-hoedenplanken kunnen dan weer een stuk meer hebben, ik denk omdat die meer steun hebben. Eigenlijk hadden ze in de hatchback-uitvoering ook zo'n soort constructie moeten maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-04-2018 22:19 #974699 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Help: doorgezakte hoedenplank

General Custom;249470 schreef : Eventueel heb ik wel een grijze hoedenplank over als je wilt.


Denk je dat die te verven is, zoals volvofile zegt? Is de jouwe licht- of donkergrijs?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-04-2018 22:24 #974700 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Help: doorgezakte hoedenplank

Zebo010;249486 schreef : Denk je dat die te verven is, zoals volvofile zegt? Is de jouwe licht- of donkergrijs?


De antracietgrijze DL bekleding. Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik betwijfel of het zal lukken om de bekleding te verven in een lichtere kleur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-04-2018 22:35 #974701 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Help: doorgezakte hoedenplank
Ken ik niet, maar ik zat te denken dat een donkergrijze ook best bij de donkergrijze plastic delen van het interieur zou kunnen passen, wat denk jij?

Overigens bijgaand hoe ik het provisorisch heb opgelost, altijd handig wat reserve-onderdelen :f

https://mps.kpnmail.nl/cp/applink/mail/Downloader?dhid=attachmentDownloader&messageId=24369&accountName=DefaultMailAccount&folderPath=INBOX&contentDisposition=attachment&attachmentIndex=0&contentSeed=d453d&pct=33d54&contentType=application/octet-stream&contentDisposition=attachment&u=roderik-saskia&d=hetnet.nl&t=1273712093d1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-04-2018 22:40 #974702 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Help: doorgezakte hoedenplank
Oh... Op mijn iPad zie ik een hele grote foto, op de PC een kruisje... Iemand een tip??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-04-2018 22:54 #974703 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Help: doorgezakte hoedenplank
Andere poging...

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-04-2018 07:04 #974707 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Help: doorgezakte hoedenplank

Zebo010;249488 schreef : Ken ik niet, maar ik zat te denken dat een donkergrijze ook best bij de donkergrijze plastic delen van het interieur zou kunnen passen, wat denk jij?


Qua kleur komt die inderdaad wel in de buurt van de grijze plastic interieurdelen. Ik heb zelf ook een auto met bruin interieur gehad (was wel donkerbruin) waar ik zo'n antraciet grijze hoedenplank in had gelegd, en dat stoort totaal niet. Aan de andere kant is het mooiste om een hoedenplank te hebben die qua kleur bij je interieur hoort.

Bij mijn GL Special heb ik het een keer uitgeprobeerd. De antracietgrijze DL hoedenplank is meer universeel te gebruiken, maar de lichtgrijze pluche hoedenplank met dezelfde kleur als de stoelen en vloerbedekking oogt nét ff wat gelikter. Om dezelfde rede heb ik de 340 GLE destijds ook de lichtgrijze hoedenplank gegund terwijl die af fabriek voor het contrast juist donkergrijze vloerbedekking en hoedenplank heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-04-2018 17:02 #974711 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Help: doorgezakte hoedenplank
Er zijn ook zwarte hoedenplanken, maar ja, vind ze maar eens. Grijs is wel de meest voorkomende.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets