× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-03-2017 19:05 #966688 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017

Albert1;244527 schreef : Meestal zoek men via Google, dan is het forum vrij snel te vinden. Gezien er ook iets aan de site gedaan wordt lijkt het me goed om meteen op het forum / site de plekken van de garages / onderdelen kunnen vinden. Dit zou een boel mensen eerder helpen waardoor minder snel auto’s verdwijnen. Dit niet door middel van een bericht ergens op het forum maar duidelijk bij begin site/forum.


Dat vind ik een hele goede opmerking. Inderdaad, ik denk ook dat we er als club zeker goed aan doen zo'n lijst op de website te zetten i.p.v. enkel op het forum. Scheelt weer een aantal keer klikken voor buitenstaanders die snel informatie zoeken.

Daarbij aansluitend, een Facebookpagina zou ook een goede zet zijn. Al is het maar een simpele pagina waar niemand op kan reageren, maar welke wel naar onze club verwijst (en waar eventueel af en toe wat op geplaatst wordt).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-03-2017 23:30 #966708 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
Ik zou daar nog iets op aan willen vullen. De laatste tijd valt mij op dat de volvo 340 en 360 ook populair is bij jongeren. We zouden als club ook kunnen proberen om vooral jongeren aan te spreken die bezig zijn met de aanschaf van hun eerste auto. Ik denk dan vooral aan jongeren die bezig zijn met een ROC autotechniek. Als we die kunnen overtuigen met een mooie website, veel documentatie, hulp bij de aanschaf en technische ondersteuning, dan kun je de club enorm stimuleren, volgens mij. Het zijn per slot van rekening auto's waar nog aan gesleuteld kan worden. Ik denk dat ook de docenten het een goed idee zullen vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets