× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017

Lees meer
01-03-2017 18:10 #966620 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017

Wouter;244457 schreef : edit: stukken staan ondertussen online


Thanks!

Voor de volledigheid voor iedereen hier nogmaals de link:
www.volvo300club.nl/alv/notulen_2016.pdf

www.volvo300club.nl/alv/agenda.pdf

Erik;244461 schreef : Weet iemand waar de notulen en agendapunten van de bestuursvergaderingen van het afgelopen jaar staan op de site?


De notulen vind je via bovenstaande link. Agenda is overbodig aangezien die ook in de notulen zit verwerkt :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-03-2017 02:31 #966622 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
Dank voor het antwoord. Maar ik zie alleen maar de agenda en notulen van de ALV. De vraag is: Waar kan ik de notulen van de bestuursvergaderingen van 2016 en begin 2017 op de site vinden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-03-2017 10:25 #966624 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017

Erik;244464 schreef : Dank voor het antwoord. Maar ik zie alleen maar de agenda en notulen van de ALV. De vraag is: Waar kan ik de notulen van de bestuursvergaderingen van 2016 en begin 2017 op de site vinden?


Die staan niet openbaar.
Mocht je hier interesse in hebben, kun je tijdens de ALV Stefan aanspreken. Die heeft alle notulen op zijn laptop. Daarnaast kun je alle bestuursleden aanspreken over zaken die besproken worden tijdens vergaderingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-03-2017 10:26 #966625 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
kofferbak swappen

Gaan er nog mensen voor de ALV of in de pauze kofferbak swappen?

Ik heb nog een volledig GLE interieur beschikbaar. Blauw pluche met 4 hoofdsteunen voor de liefhebber.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-03-2017 18:03 #966651 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
Ik zoek nog oliekeerringen en pakkingen voor tussen Diff en bak.
Heb bij twee 360's, dat deze lekken en kan ze niet vinden op het web.
Als iemand deze heeft liggen koop ik ze graag over.
Ze zijn op het internet niet te vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-03-2017 22:51 #966654 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
Kijk hier eens: forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=8...t=bruin+weert&page=7
en dan de post van 29-12-2015

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-03-2017 20:05 #966667 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
Ik vond het een meerwaarde dat we in de pauze naar een aparte zaal geleid werden waar we vriendelijk bediend werden en gezamenlijk van de lunch konden genieten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-03-2017 20:10 #966668 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017

François;244510 schreef : Ik vond het een meerwaarde dat we in de pauze naar een aparte zaal geleid werden waar we vriendelijk bediend werden en gezamenlijk van de lunch konden genieten.


Dat vond ik ook erg gezellig inderdaad, mee eens, dat heeft inderdaad een meerwaarde :)

Naast de voorzieningen, ik vond het deze keer ook inhoudelijk een opbouwende vergadering. Er zijn echt wel punten genoemd waar kansen voor onze club liggen vind ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-03-2017 20:28 #966669 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
Ja, inderdaad: hulde aan de organisatie, het was allemaal uitstekend georganiseerd! :y:

En dank voor het naar voren brengen, het is zo makkelijk voor lief te nemen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-03-2017 14:33 #966682 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
Interessante ALV,
Een onderwerp was de vindbaarheid van de club, garages en de onderdelen van de 300.
Daar kan ik als nog buitenstaan wel iets zeggen vanuit recente eigen ervaring.
Ik had vorig jaar wat problemen gehad met de bedrading waardoor de auto af-en-toe wel goed werkte en af en toe helemaal niet. Daarvoor was ik bij twee verschillende garages geweest die hebben geprobeerd dit op te lossen. Maar beide zijn daar niet uitgekomen. Vervolgens zat ik een punt om deze auto (360 GLE) weg te doen omdat het zo niet verder kwam. Hierdoor was de kans best aanwezig dat deze bij een autostripper of drifter terecht was gekomen. Ik heb het een laatste kans gegeven door een bericht op het forum te plaatsen, zo kwam werd mij Gerard Mulder aangeraden die de auto heeft gerepareerd. Wist helemaal niet dat er zo’n bedrijf (in de buurt) was. Bij zoektocht naar onderdelen werd mij geadviseerd: bel Erik eens die heeft een boel liggen. Dat een keer gedaan en verwachte iemand die “wat onderdelen” had liggen. Maar dit bleek heel veel te zijn. Ik had er nog niet van gehoord van het bestaan van deze voorraad. Het verbaasde me dat hier geen internetsite van was zodat buitenstaanders dit ook konden vinden.

Wat ik hiermee wil duidelijk maken is dat het inderdaad voor mensen die wel een 300 rijden maar niet in de club zitten het niet duidelijk is (hoewel ze het forum soms wel kennen) waar ze het moeten zoeken of gewoon niet weten van het bestaan van ‘de goede garages en plaats voor onderdelen’.


Meestal zoek men via Google, dan is het forum vrij snel te vinden. Gezien er ook iets aan de site gedaan wordt lijkt het me goed om meteen op het forum / site de plekken van de garages / onderdelen kunnen vinden. Dit zou een boel mensen eerder helpen waardoor minder snel auto’s verdwijnen. Dit niet door middel van een bericht ergens op het forum maar duidelijk bij begin site/forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets