× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017

Lees meer
23-02-2017 13:23 #634420 door Mark Smeets
Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017 is gemaakt door Mark Smeets
Zondag 5 maart 2017 is het weer zover, de Algemene Leden Vergadering!
Let op! Dit jaar zijn de tijden gewijzigd! Het officiele programma van de ALV loopt van 11.00 tot 14.30 uur. Om 14:30 uur start een toertocht die ca. 2 uur in beslag neemt.

Agenda
De agenda van de ALV treft u aan op www.volvo300club.nl/alv/agenda.pdf
Mail het bestuur als u een toevoeging voor de agenda heeft! Het adres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Notulen 2016
Deze kunt u terugvinden op de website: www.volvo300club.nl/alv/notulen_2016.pdf

Vacatures bestuursposten
De taken in het huidige bestuur zijn als volgt verdeeld:
‐ Voorzitter en ledenadministrateur: Hans van Ginkel
‐ Secretaris: Stefan Ruizendaal
‐ Penningmeester: Mark Smeets
- Algemeen bestuurslid: Bart Bierens

Bart Bierens heeft aangegeven graag actief te blijven binnen de club, maar zonder een bestuursfunctie. Dit betekent dat Bart vervroegd afscheid neemt als bestuurslid. Tijdens de ALV stelt het bestuur voor om Joost Ruizendaal te laten toetreden tot het bestuur. Joost heeft aangegeven de taken behorend bij de ledenadministratie te willen verrichten.

Omdat de bestuursperioden van Hans van Ginkel, Mark Smeets en Stefan Ruizendaal gelijk lopen, betekent dit dat zij alle drie tegelijk aftredend zijn. Hans, Mark en Stefan stellen zich herkiesbaar voor een nieuwe periode. Om te voorkomen dat over drie jaar wederom het gehele bestuur aftredend is, stellen we voor dat de bestuursfuncties van Mark en Stefan voor een periode van twee jaar worden gekozen in plaats van de gebruikelijke drie jaar.

Kandidaten voor het bestuur kunnen voor of tijdens de ALV gesteld worden. Kandidaten die zich voor 1 maart bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. melden, zullen per e‐mail aan de overige leden (waarvan de e‐mail bij het bestuur bekend is) worden gemeld. Mensen die overwegen om zich op de ALV kandidaat te stellen voor een bestuursfunctie, zijn bij deze van harte daartoe uitgenodigd.

Aanmelden
Omdat het voor de versnaperingen nodig is om vooraf te weten hoeveel leden ongeveer aanwezig
zullen zijn, stellen wij het op prijs als u zich uiterlijk dinsdag 1 maart aanmeldt via
secretariaat@volvo300club.nl of door te bellen naar (en in te spreken op) 06-20924025.
Tot ziens op 5 maart!


Locatie
Restaurant De Engel
Burg. Wallerweg 2
3991 DM Houten
Tel. 030 6371554/6371241

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-02-2017 14:08 #966555 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
Ik krijg een 404-foutmelding als ik op de agenda of notulen links klik... :wtf2:
Kan het zijn dat de verwijzingen niet goed staan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-02-2017 14:43 #966558 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017

leonsteyns;244394 schreef : Ik krijg een 404-foutmelding als ik op de agenda of notulen links klik... :wtf2:
Kan het zijn dat de verwijzingen niet goed staan?


Klopt, de links werken niet. Webmaster is op de hoogte :f

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-02-2017 00:31 #966565 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
Waar eindigt de toertocht? Kunnen we bij het eindpunt met z'n allen aan tafel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-02-2017 22:42 #966571 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
En is een toertocht na ALV wel verstandig? Als iedereen in zijn eigen auto komt en iedereen ook in zijn eigen auto de toerrit rijdt? Rijden en navigeren gaat niet goed samen, vind ik. Stel dat de toertocht eindigt waar hij ook begint, dan is er geen probleem natuurlijk. Dan kunnen we gewoon de helft van de auto's laten staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-02-2017 21:10 #966579 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017

François;244404 schreef : Waar eindigt de toertocht? Kunnen we bij het eindpunt met z'n allen aan tafel?


spontaan uiteten is zeker mogelijk voor de mensen die daar interesse in hebben ;)

eipmiw;244412 schreef : En is een toertocht na ALV wel verstandig? Als iedereen in zijn eigen auto komt en iedereen ook in zijn eigen auto de toerrit rijdt? Rijden en navigeren gaat niet goed samen, vind ik. Stel dat de toertocht eindigt waar hij ook begint, dan is er geen probleem natuurlijk. Dan kunnen we gewoon de helft van de auto's laten staan.


De toertocht eindigt weer op het startpunt, dus samen rijden is een optie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-02-2017 21:13 #966580 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
Het is mooi dat er nagedacht is over een mooie invulling van de dag. Nu we er toch met hopelijk velen zijn. Een toertocht is 1 van de alternatieven. Ik neem aan dat bij de meeste leden deze behoefte is waargenomen. Ik zelf zou het niet erg vinden om volvo 300 club gerelateerde discussies te hebben. Bijvoorbeeld: Wat wordt het komende jaar de inbreng voor de FEHAC? of hoe kunnen we unieke exemplaren behouden? etc. (iik heb de agenda nog niet kunnen zien, maar misschien staat het er wel op)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
26-02-2017 09:59 #966583 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017

v0lv0freak;244393 schreef : ........Agenda
De agenda van de ALV treft u aan op www.volvo300club.nl/alv/agenda.pdf ..........


Link werkt nog steeds niet, is het niet makkelijker iedereen een mailtje te sturen met de agenda als bijlage?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-03-2017 16:44 #966615 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017

2 Fast 4 U;244424 schreef : Link werkt nog steeds niet, is het niet makkelijker iedereen een mailtje te sturen met de agenda als bijlage?


Helaas heb ik afgelopen week/weken geen gelegenheid gehad om de gevraagde actie (uploaden van de stukken naar de site) uit te voeren.

als je de FTP toegang hebt is het een kwestie van 2 minuten..

De functie webmaster is 'up for grabs' voor iedereen met een klein beetje computervaardigheid... kennis van PHP/HTML/MySQL zijn allemaal grote voordelen maar in principe geen eis om de taak beter te kunnen doen dan ik het nu doe :crazy1:

edit: stukken staan ondertussen online

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-03-2017 17:22 #966619 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Algemene Leden Vergadering 05 maart 2017
Weet iemand waar de notulen en agendapunten van de bestuursvergaderingen van het afgelopen jaar staan op de site?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets