Volvo 360 2.0 GL
- Floris Schropp
- Offline
- Nieuw lid
Alexdepalex;216687 schreef : Origineel GB Minilites.
echt origineel? nice! ik ben zo gewend aan namaak dat ik de echte blijkbaar niet herken :woops:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Offline
- Nieuw lid
Maarja, dat is mijn smaak, keer wat anders dan ATS.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Steven340
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien onder een 300 :V300:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
www.volvo300mania.com/forum-uk/download/...hp?id=1545&mode=view
www.volvo300mania.com/forum-uk/download/...hp?id=1544&mode=view
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Offline
- Nieuw lid
Na een jaar of wat in de droge stalling te hebben gestaan, is het nu eindelijk tijd voor een tectyl-behandeling, grote beurt, allerlei technische dingen vervangen zoals brandstofpomp, e.d.
Dat moet er nog gebeuren, en snel ook.
Het Polo'tje valt eerder uit elkaar dan verwacht, da's wel balen, want dat stond niet in de planning.
Ik weet nog niet wat ik ermee doe, maar repareren van de Polo is lastig, veel rotte delen, e.d., en gezien ik alle delen nieuw moet kopen = veel knaken.
En dat is hij eigenlijk ook niet meer waard, alles begint te klapperen, te weigeren, eraf te vallen.
En en en, knaken heb ik nu even niet zoveel.
Dus nu maar gewoon gaan rijden wat ik heb, i.p.v. nieuwe/andere auto kopen.
Winterbanden had ik nog van de Polo over, en zelfs in dezelfde maat als wat op de Volvo hoort, mazzel.
Ik ga met deze klassieker in wording zo goed beschermd als mogelijk door de pekel.
Gelukkig heb ik een broer die in het auto-vak zit, die me kan helpen, gezien ik nog een project heb wat voor mij ook prioriteit heeft.
Waarom ga ik werk maken van de 360?
1. Geen geld voor een nieuwe/andere auto.
2. Ik heb hem er toch maar staan in de stalling.
3. Onverkoopbaar i.v.m. het belastingverhaal, eigenlijk wil ik 'm niet eens verkopen, dus dan maar rijden.
Scheelt qua belasting niet veel aan de Polo.?
Plus dat deze auto een fatsoenlijke 2 liter motor heeft, die de bakken vol karakter met gemak met zich meesleept.
Het gevoel van 'de knakenrijder' bekruipt me wel een beetje.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Offline
- Nieuw lid
?Alvast hartelijk dank!?
Groetjes Alex.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Ik heb het kunnen doen zonder de de versnellingsbak te verwijderen..
Achteras laten zakken door, schokbrekers en bladveren los te maken, daarna ventilator bij motor weghalen en motorsteunen lossen, vervolgens de versnellingsbak ophanging losschroeven en de bak laten zakken.. daarna de twee banden om de tank los halen! natuurlijk wel alle slangen/kabeltjes, uitlaat en bodemplaten verwijderen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.