× show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
31-10-2011 22:13 #890633 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
vooraan bij de dorpel en het deel van de motorruimte zijn volledig in takt, maar die ga ik voor de zekerheid wel nog een stuk kaal maken en tectieleren of hoe je dat ook schrijft. is een onzichtbare ruimte dus zwarte rotzooi ertussen zie je van buiten niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-10-2011 22:58 #890636 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Zo te zien moet je gewoon de complete rand die uitsteekt van het binnenscherm vervangen. Dat lijkt me ook makkelijker, als steeds kleine stukjes erin plakken.
En haal aan de andere kant ook eens het voorscherm eraf. Het zal daar nog niet zo erg zijn, maar even opnieuw behandelen kan je later een hoop werk besparen. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
31-10-2011 23:04 #890638 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
zowiezo alle plekjes roest zullen worden behandeld. wist in het begin nog niet wat ik met de auto ging doen, had toen ideeen van ratje oid. maar bij blijft lekker originally, misschien wat extraatjes zoals die tellertjes nu. en paar extra lampjes voor. belangrijkste is hem in goede staat houden! dan heb ik er het meeste plezier van!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-11-2011 07:49 #890647 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!

punkazz;187179 schreef : Goedzo! :D

Ze hebben dus goed lopen porren, nooit geweten dat zelfs zo'n groot gat zo goed verborgen kon blijven!


ik wou zeggen: zo'n enorm gat moet de vorige keurmeester wel hebben gezien.. of deze heeft flink harder lopen porren!

iig tof dat je er lekker mee doorgaat. lekker rijden in de sneeuw :y:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-11-2011 11:30 #890659 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
zo hard heeft ie denk ik niet lopen te porren, het valt er zo uit als je ertegenaan komt.
en de man die hem heeft gekeurd, die ken ik persoonlijk, en die neemt de regeltjes van de apk op he randje. de vorige apk was wel bijna 1,5 jaar geleden en als het achter de zwarte bescherming al jaren aan het roesten is, en nu eenmaal er doorheen komt, kan de ravage groter zijn dan aanvankelijk werd gedacht.
maar ik ga donderdag ochtend even naar een donor kijken waar ik het uit mag halen, en smiddags gelijk eens kijken bij de lasser hiertegenover in de straat.

trouwens de remmen achter zaten ook vast en de remleiding achter moest vervangen worden, maar dit zijn klusjes die makkelijker op te lossen zijn.

zo gauw de volvo klaar is, zal ik hem wel eens een keer uitlaten en dus meenemen naar school zodat jij hem ook kan bewonderen floris!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-11-2011 21:38 #890744 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
zeker niet met die 'zwarte rotzooi' gaan werken als het roestvrij moet blijven.

zowieso plaatwerk wat kaal gemaakt is ??rst primeren, en dan kijken wat voor afwerking je erop doet. Die zwarte zooi is precies wat je al zegt: rotzooi.
het ziet er mooi zwart uit op moment dat je het erop smeert maar een paar maanden later komen er door het uitdrogen barstjes in en dan klapt alles er weer af, heb je 0,0 roestbescherming meer over.

dr zijn diverse alternatieve producten om plaatwerk op deze plaatsen in tact te houden. Owatrol, RX, wax gebaseerde producten, etc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-04-2012 18:10 #903064 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
het is een tijdje stil geweest omtrend mijn volvo. maar er zijn een paar wijzigingen toegepast.
ik geef de volvo toch een oldskool look :)
heb een 2e motorkap gekocht om de originele te behouden voor hem altijd terug te kunnen krijgen. en heb voor weinig geld opel kadett sportvelgjes kunnen krijgen.



ik heb vmaxx veren liggen voor de voorzijde, en achter ben ik aan het wachten op de blokken van erik :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-04-2012 19:40 #903071 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
k vind hem echt tof zo:yeah:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-04-2012 20:04 #903077 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Dat ziet er leuk uit. Voor welke film is het :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
04-04-2012 01:03 #903115 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
om eerlijk te zijn, wilt iemand ervan genieten, hij staat waarschijnlijk als hij verlaagd is, op verschillende automeetings in nederland en belgie, en dan hopen dat ze ergens respect hebben voor volvo, en dat ik een prijs mee kan nemen :) De clubnaam zal voorop de voorruit komen, maar www.volvo300club.nl zal achterop blijven staan;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets