× show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-10-2011 21:42 #631495 door V300 register
Hallo iedereen,

ik zal mij even voorstellen op het forum,
ik ben leon van Eijk en woon in Nederweert. Ik heb via Floris de aanbieding gekregen om een volvo te redden van zijn laatste rustplaats, en daardoor ben ik sinds gisteren de eigenaar van de witte volvo 340 PN-96-TD!
Na een dag goed poetsen ziet hij er weer volvowaardig uit en durf ik ermee onder ogen te komen hier op het forum;)!
hier volgen enkele foto's na het wassen;):
[ATTACH]3344[/ATTACH]
[ATTACH]3345[/ATTACH]

mijn totale wagenpark:
[ATTACH]3343[/ATTACH]

ik hoop veel plezier te hebben van deze auto, missie 1 wordt het laten lopen, daarna de rest;)!

MvG
Leon van Eijk





Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-10-2011 21:57 #886406 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Welkom hier Leon; jouw 340 ziet er nog goed uit zeg!

Is het een CVT, en wat voor uitvoering is het?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-10-2011 22:03 #886407 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
het is een 4bak, ziet er inderdaad nog redelijk uit, had hem zelf voor de prijs ook minder verwacht!
dit zijn nu ook mijn eerste ervaringen met een volvo
er staat niets bij 340 op de achterkant, maar hij heeft wiswas instalatie, cv hoofdkussentjes en raamband. dus weet niet bij welke uitvoering dit hoort. hij is overigens uit mei 1986.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-10-2011 22:43 #886410 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Ik heb hier nog een heleboel van die wieldoppen. Je mag de beste gratis uitzoeken.
Ook 2 velgen met banden voor dit model. Weggeefpprijsje. Laat maar weten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-10-2011 22:46 #886412 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Hallo Leon, zo te zien is alle vuil er onder weg afgewaaid. Hij ziet er mooi uit.

En de uitvoering is een winner special, staat in de originele aankoopnota.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-10-2011 23:21 #886426 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!

Fran?ois;185343 schreef : Ik heb hier nog een heleboel van die wieldoppen. Je mag de beste gratis uitzoeken.
Ook 2 velgen met banden voor dit model. Weggeefpprijsje. Laat maar weten.

die doppen achter dat zou zeer fijn zijn! ben misschien van plan deze velgen goed op te schuren, misschien zelfs zandstralen en dan een kleurtje te geven. dus dan maakt de staat niet zoveel uit. maar ik hou het zeker even in gedachten.
weet nu namelijk nog niet hoe het ermee zal lopen, belangrijkste is voor mij nu het lopend maken en kijken hoe het me bevalt.
ik kan er in ieder geval alle kanten mee uit want zoals laurens inderdaad zegt, heb de originele aankoopnota en alles erbij.

vind het wel leuk om gelijk een reactie te horen van een clublid uit weert! dan zal je mij of me vriendin zeker in de nabije toekomst zien rondrijden in die regio;)!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-10-2011 19:09 #886512 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
renix al teruggevonden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-10-2011 20:05 #886516 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
ja jaap had die daar nog liggen en hij was bereid deze op te sturen! startmotor is helemaal op, heb hem eraf en hij ligt van binnen helemaal in elkaar maar die heb ik ook al een gevonden voor een paar euro;)!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-10-2011 20:46 #886522 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Wordt lid, krijg de eerstvolgende Volvoice en je zult lezen dat er niet zoveel Winners meer zijn....zuinig op zijn dus. Netjes hoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-10-2011 23:02 #890084 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
kleine update, ik heb een paar tellertjes bijgekocht,
oliedruk en olietemperatuur en buitentemperatuur,
de oliedruk en olietemperatuurmetertjes hebben daf in het embleem staan, en bij de temperatuurmeter had ik montagehandleiding en alles bij.
nu moet ik alleen nog een keer op zoek naar de sensoren voor die 2 tellertjes voor de olie, maar dat is een latere zorg,
ik wou eerst de volvo aan het lopen krijgen voordat ik meer zou kopen;) maar ik vond het een te mooie deal om te laten liggen:)




ik heb zo een idee dat ik een goede deal heb gemaakt met deze tellers, heb ze namelijk voor 20 euro meegekregen alles bij elkaar;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets