× show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!

Lees meer
22-10-2011 07:13 #890093 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Netjes, die middelste tellers zijn zeldzaam en door sommige gezocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-10-2011 17:04 #890107 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Heb je de ontstekking al erin zitten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-10-2011 18:56 #890121 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Hoe kom je daar nou weer aan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
31-10-2011 18:15 #890603 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
ik heb de ontsteking er in zitten ja, en stukken van de benzineleiding vervangen omdat de pomp alleen lucht aan zoog,
daarnaast heb ik de startmotor vervangen en een andere accu erin geknoopt.

en, hij loopt perfect!
afgelopen week naar de garage hier tegenover in de straat voor apk,
maar hij werd afgekeurd, groot gat in de linker wielkas, open gehaald, blijkt dat ik de halve kas mis.
heb inmiddels een reactie van laszlo gekregen die een donor had, waar ik dat evt af mag halen. dus daar van de week maar eens kijken!

en jos, die tellertjes heb ik van iemand gekocht in kelpen oler die een deel spullen op marktplaats had staan van zijn vroegere verzameling,
hij had een auto of 3 van de 3 serie gehad, 1 zelf nieuw gekocht, 13 jaar gereden en zelf gesloopt. die temperatuursensor had hij er zelf ook nog bij gekocht. alleen wat blijkt nu. ik heb een smith teller en daar past die temperatuursensor niet in. die andere 2 tellers moet ik nog sensors voor zoeken. maar dat kan wachten tot hij door de apk is.
wou eigenlijk nog niets kopen tot de auto straatwaardig was. maar vond ze te leuk om te laten liggen voor dat geld!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-10-2011 19:19 #890609 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
ah zonde man. dat had ik niet zien aankomen.

foto's van de roestschade? verder nog opmerkingen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
31-10-2011 21:18 #890619 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
ik heb vandaag inderdaad even een foto gemaakt ervan dus schrik niet


dus die rand moet er opnieuw opkomen, en kijken of die binnenkart met normaal plaatwerk gerepareerd kan worden.

maar de missie blijft, DEZE AUTO KOMT OP DE OPENBARE WEG! yeehaa!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
31-10-2011 21:37 #890622 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Goeiedagschotel! Had je dat gat niet eerder gezien dan?! (de rest kon je wat moeilijker zien zonder het scherm los te halen...)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
31-10-2011 21:53 #890626 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
nee toen ze er met de apk in gingen prikken is da gebeurd, en toen ik het loshaalde heb ik een berg met vergaand metaal erbij gekregen.
maar het motto, keep the volvo alive zorgt ervoor dat deze niet zal worden vermaald! ben er stiekem al een beetje verliefd op geworden!
als ie op de straat mag, krijgt me vriendin eerder me andere auto mee dan de volvo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
31-10-2011 21:56 #890629 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Goedzo! :D

Ze hebben dus goed lopen porren, nooit geweten dat zelfs zo'n groot gat zo goed verborgen kon blijven!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-10-2011 22:01 #890631 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
afgaande op de roest die er nog zit is het gat wat er nu zit eigenlijk 2x zo groot, wat erboven zit is ook echt niet best meer.
kan inderdaad heel goed verborgen blijven omdat de zooi in een dikke laag coating staat.

je heb zo te zien wel geluk (nouja geluk...) want de aangehechte plaat achter de wielkast is op de foto nog aardig intact, grote kans dus dat de A-stijl en dorpel niet al teveel roestschade heeft opgelopen vanaf dit punt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets