× show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Mark's project: Volvo 360GLE 1987

Lees meer
17-08-2010 20:59 #843073 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Mark's project: Volvo 360GLE 1987

Wouter76;152815 schreef : Lucky you :)

Scheelt vast weer het nodige laswerk!


Laswerk blijft hetzelfde, maar het buigen en namaken van het plaatwerk is nu een stuk minder! :)

@ Anjo, bedoel je het complete voorfront (360 stijl) of was dat andere geval een losse voorbalk, want dat kon ik niet goed zien.. had nog getwijffeld die ook te nemen.

We msnen dadelijk wel ff, kan hem vragen of ze voor dezelfde prijs als waar ze voor te koop stonden alsnog mee verzonden kunnen worden. Dan kan alles in 1 keer mee :y:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-08-2010 23:36 #843095 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mark's project: Volvo 360GLE 1987

AvdAkker;152817 schreef : ja vrdmme, ik miste een koppeling en voorbalk van dezelfde verkoper omdat ik met m'n zusje naar de winkel moest:(


Dat snap ik niet helemaal... geef gewoon je maximum prijs op, win je het, betaal je maximaal een goede prijs. als je het alsnog verliest, betaalt een ander dus altijd teveel.

dat 'snipen' wat veel mensen op ebay zitten te doen heeft niks met de werkelijke waarde van de items te maken iig. :o

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-08-2010 00:35 #843099 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Mark's project: Volvo 360GLE 1987

antiekeradio;152846 schreef : Dat snap ik niet helemaal... geef gewoon je maximum prijs op, win je het, betaal je maximaal een goede prijs. als je het alsnog verliest, betaalt een ander dus altijd teveel.

dat 'snipen' wat veel mensen op ebay zitten te doen heeft niks met de werkelijke waarde van de items te maken iig. :o


We blijven Nederlanders h?, als het goedkoop kan dan doen we het ook goedkoop :P
Schiet wel lekker op dat laswerk zo te zien :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-08-2010 13:36 #843144 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Mark's project: Volvo 360GLE 1987

v0lv0freak;152803 schreef : Woehoe, kijk wat ik net van ebay afpluk :worship:



origineel Volvo plaatwerk!


Haha, heb ik ook liggen, maar dan nog met de sticker uit 1983 erop :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-08-2010 16:59 #843187 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Mark's project: Volvo 360GLE 1987

antiekeradio;152846 schreef : dat 'snipen' wat veel mensen op ebay zitten te doen heeft niks met de werkelijke waarde van de items te maken iig. :o

snipen is voor mij juist de sport met Ebay als ik leuke dingen vind die ik niet pers? nodig heb. dan heb je soms het geluk dat je vele malen minder geld als de feitelijke waarde spul kunt winnen; en soms zoals ik van de week had heb je de pech dat je overboden wordt of zelf niet aanwezig bent vlak voor de veiling afloopt; "so be it", dat is juist onderdeel van het spelletje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-08-2010 23:55 #843279 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mark's project: Volvo 360GLE 1987
maar dan heb je het niet echt misgelopen, want eigenlijk had je er bijna niks voor over... toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-11-2010 12:44 #852384 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Mark's project: Volvo 360GLE 1987
Een update is alweer een tijd terug, helaas in de tussentijd ook niks veranderd, ten gevolge van andere projecten, eerst de Kubel op een bruiloft voorbereiden, daarna de V40 een beurt en nu is pap weer bezig met bomen om te zagen + fundering storten + muur metselen. Maar zodra het daar te koud voor wordt zou hij verder gaan, dus laat die vorst maar komen :+

Waarom dan dit bericht, nou ik heb mijn laatst gewilde accessoir eindelijk gevonden :worship:



new in he box van een oud Nedcar medewerker. :)

Rest van de onderdelen moet ik nog uitzoeken, zit een hoop 340 CVT bij, kan dus allemaal weg. Zaten zelfs nog daf schakelaars en toerenteller bij enz enz, nieuwe taartschep, vario riemen (gebruikt), 2 roestvrije voorschermen, achterlichten, 6 richtingaanwijzers, 20 naafkapjes voor de poluxvelgen, etc...
Wordt weer een dag opruimen, begint bijna op E v O's schuur te lijken hier :f

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-11-2010 13:12 #852386 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Mark's project: Volvo 360GLE 1987
Niet weggooien, maar nuttig verkopen of gebruiken.

Mooi, dat je nu alles bij elkaar hebt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-11-2010 13:17 #852388 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Mark's project: Volvo 360GLE 1987

v0lv0freak;159980 schreef : Rest van de onderdelen moet ik nog uitzoeken, zit een hoop 340 CVT bij, kan dus allemaal weg.

Erik;159982 schreef : Niet weggooien, maar nuttig verkopen of gebruiken.


Dat bedoelde ik daar ook mee. Was idd niet handig geformuleerd.
Maar hij had allemaal kleine plastic bakjes die hij wilde houden, dus relaises, plastic ditjes en datjes is alemaal in grote dozen bij elkaar gedaan tijdelijk, dus dat wordt de komende weekenden nog wel uitzoeken ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-11-2010 14:38 #852391 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Mark's project: Volvo 360GLE 1987
Geen naafkapjes voor Pictor/Canis velgen? Zou je mij heel blij mee maken! Oh shit... ik mag hier geen ad plaatsen!:no_comment:

Dat is wel een ubercoole accessoire, die tripcomputer. Denken voorbijgangers vast dat het een ex-politieauto is!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets