× show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo's 1980 343 DL

Lees meer
15-11-2009 10:16 #804679 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo's 1980 343 DL
Dat is j?ist een coole accessoire! :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-11-2009 12:30 #804694 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 1980 343 DL
die stickers komen er idd niet op, past ook niet echt zo heel mooi icm deze kleur.

trouwens, glt striping op een 343; het moet niet gekker worden:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-11-2009 18:13 #804707 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's 1980 343 DL
Gewoon lekker origineel laten. Het enige wat misschien leuk is, is zo'n dun rubberen spoilertje achterop (origineel 343) in combinatie met deze mooie velgen. En eventueel originele koplampwissers, al zijn die heel moeilijk te krijgen. Verder is het een hele mooie kar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-11-2009 19:06 #804715 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 1980 343 DL

Stefan;125603 schreef : Gewoon lekker origineel laten.

waarom zou ik? helemaal origineel vind ik er geen fuck aan, ik geef liever m'n eigen twist aan een auto; of anderen dat nu wel of niet leuk vinden, tsjah dat doet me eigenlijk helemaal niets.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-11-2009 19:27 #804716 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Anjo's 1980 343 DL
een dls motorkap er op?..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-11-2009 07:35 #804736 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's 1980 343 DL

AvdAkker;125590 schreef : die stickers komen er idd niet op, past ook niet echt zo heel mooi icm deze kleur.

trouwens, glt striping op een 343; het moet niet gekker worden:D



Even voor de duidelijkheid, is de originele 343 GT striping (twijfel nu even tussen GT en GLT; zou thuis is moeten kijken) die ik bedoel, origineel is ze dus wel, het is dan mss geen GT auto, maar... Ziet er volgens mij wel cool uit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-11-2009 13:47 #804765 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's 1980 343 DL
Karsten, jij moet eigenlijk eens een excelletje maken met je onderdelen, gewoon om te patsen :D Ik ben eigenlijk wel benieuwd/jaloers. :humor:

Anjo, zo'n DLS motorkap lijkt me ook wel geinig eigenlijk, misschien een goed idee van Jeroen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-11-2009 15:11 #804782 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's 1980 343 DL
Ja Jos, dat staat op de planning, maar nu nog de tijd vinden! Doe er tegenwoordig nog 3 avonden in week avondschool bij, full-time werken, bezig in mijn klimvereniging en klimles geven aan onze jeugdklimmers, allerlei activiteiten in het weekend (zoals dit weekend zwarte piet spelen (al klimmend van ons stadhuis...)...) Gewoon v??l te druk!

Pff, zouden er een clubactiviteit van moeten maken ofzo! Middagje voorraad excellen!
Nee, dat komt allemaal nog hoor, maar niet de eerste weken of maanden vrees ik!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-11-2009 18:22 #804797 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 1980 343 DL

Jos360;125662 schreef : Anjo, zo'n DLS motorkap lijkt me ook wel geinig eigenlijk, misschien een goed idee van Jeroen?


voordat jeroen er over begon was er door mij al een DLS/GLS kap geregeld:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-11-2009 18:31 #804799 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 1980 343 DL
vieze kop:





eerste scheutje diesel eroverheen en een beetje kwasten (zie verschil links-rechts):



schone kop:







gereedschap hiervoor was eigenlijk heel makkelijk; een tweetal platte kwasten (1 van 25mm breed en een van 50mm breed), 3 liter rode diesel en een schoonmaakbak. nadat het grove vuil schoongemaakt was kon ik verder met wat afwerking. ik heb om het gevlakte alu schoon te krijgen een stuk luchtgereedschap gebruikt, een speciale luchtfrees voorzien van een kunststof borstel; in dit geval een borstel speciaal voor aluminium. wat gebeurt er; de frees verwijderd alle onregelmatigheden van het materiaal, zonder het aluminium zelf aan te tasten.

de bekende resten van de waterpomppakking (idem voor die van het plaatje aan de andere kant van de kop) heb ik vroeger wel eens een uur op staan kloten met een chirurgisch mesje, pakking schraper en ook een spatel. met deze tool was binnen 10 minuten de complete pakking verdwenen.

het vlak van de kop moet ik nog goed nalopen; ik ga hem vanavond even in de freesbank spannen en vervolgens met eenzelfde borstel over het materiaal heen, hij stuiterde regelmatig van het vlak af (vooral bij de zijde waar de stoterstangen doorgevoerd worden) en door de borstel en de kop stabiel in te klemmen ga ik dit ongewenste effect mooi tegen.

nog even een spruitstukpakkingkje, voorpijppakkingkje en waterpomppakkingkje opsnorren en ik kan aan de slag:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets