× show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

343 low...

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
04-08-2011 21:54 #882765 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 low...
ik heb de 850 in het volvo museum in goteburg gezien! inclusief nog veel meer vette dingen. Samen met Paul en sgt. peppers was ik daar! foto's volgen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-09-2011 07:44 #884606 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 low...

Ovlov 3.6L;181518 schreef : Had vandaag een mooi uitzicht in de file op de A2: De 850 van Pethke.
Wat een ontiegeluk vette bak !
Ben op gegeven moment nog effe naast hem gaan rijden en een praatje gemaakt.............iets zegt me dat 't ding binnenkort weer gaan rijden.......en HARD!!!!!!
Succes met het klusje vanavond!


Hey, dat was lachen ja !!! En inderdaad hij is er weer klaar voor ! 15 sept op zolder de motor inrijden en 6,7,8 oktober Spa !!! :+

En in de autoweek #35 autosport bijlage !!!


Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-09-2011 16:00 #884634 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 low...
Inderdaad, leuk stukje! Ik zag de foto en dacht: die komt me bekend voor, het zal toch niet? En jawel hoor! Toffe bak, leuke opvolger voor de 360 cup!

Het was wel interessant om een keer met Jan Lammers gedachten te wisselen gok ik zo?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-09-2011 18:34 #884637 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 343 low...
Kan de scan nog wat scherper? Ik kan sommige woorden raden, maar net niet lezen...
Lijkt me een leuk stukje!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
06-09-2011 20:44 #884652 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic 343 low...
Effe wat anders, hoe staat het nu met de 343? Heb je hem verkocht of wordt er nog mee gereden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
07-09-2011 07:24 #884678 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 low...

Calimero;183502 schreef : Inderdaad, leuk stukje! Ik zag de foto en dacht: die komt me bekend voor, het zal toch niet? En jawel hoor! Toffe bak, leuke opvolger voor de 360 cup!

Het was wel interessant om een keer met Jan Lammers gedachten te wisselen gok ik zo?


Ja dat was echt erg leuk, als je dan de verhalen hoort hoe het erin de BTCC aan toe ging, dat was echt een genot om te horen. Vooral omdat hij net uit de formule 1 kwam en nu in zo'n bakkerscar moest rijden. Hij heeft het ook alleen maar gedaan omdat er een fabrieksteam achter zat, anders had hij het nooit gedaan...

Bodejodel;183505 schreef : Kan de scan nog wat scherper? Ik kan sommige woorden raden, maar net niet lezen...
Lijkt me een leuk stukje!


ik heb hem inmiddels een stuk scherper en totaal, alleen een ander format.
Dit is net groter dan A3, dus niet in te scannen. En nu ik hem geupload heb naar photobucket verkleint hij de foto uiteindelijk.... Maar hij ligt nog in de winkel, tot en met vandaag !!!!

Alexdepalex;183520 schreef : Effe wat anders, hoe staat het nu met de 343? Heb je hem verkocht of wordt er nog mee gereden?


O met de 343 staat het helemaal top, hij staat nu onder een hoes en onder de carpoort. En ik heb er een maand of 2 maanden geleden nog lekker mee gereden. Gelukkig heb ik een passende en heule oude hoedeplank op de kop getikt (maar wel een mooie), dus die ligt erin, een ijzeren. En nu ook met een plee-rol plus gepunnikt petje....
Nu bezig om er een radio in te bouwen, maar wel de oude laten zitten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-07-2012 08:26 #910821 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 low...
Toch denk ik dat de Vario van de 343 niet helemaal meer top is, gisteren weer even gereden, maar hij blijft lijkt wel in de bergversnelling rijden.
Hij schakelt dus niet op bij een constante snelheid. Wil eigenlijk kijken of ik de vario kan omwisselen, toch vreemd hoor, de vario heeft net an 60.000 gedraaid.... iemand een tip of idee?

En ik denk aan andere velgen, iets groter, zodat hij niet zo laag is als dat hij nu is. Toch wel lastig, met al die drempels enzo.
Of een air-ride systeem eronder.....

gr

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-07-2012 11:18 #910825 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 low...
Eerst dit lezen: www.volvo300club.nl/berichten.php?conten...agnose&menu=techniek

Tachorelais hoef je niet naar te zoeken, het commando voor het opschakelvacu?m komt bij jouw auto van een microswitch op de carburateur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-07-2012 22:16 #910858 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 low...

Niels;203180 schreef : Eerst dit lezen: www.volvo300club.nl/berichten.php?conten...agnose&menu=techniek

Tachorelais hoef je niet naar te zoeken, het commando voor het opschakelvacu?m komt bij jouw auto van een microswitch op de carburateur.


Super omschrijving, ik heb al verschillende dingen getest, de vario lijkt het zo niet te zijn....
Maar het Tachorelais zit er wel in bij mij.... :hmmz:
Die moet ik even laten doormeten, want dat is niet echt aan mij besteed...
Nu hoop ik alleen dat die microschakeling ook niet op de carb zit...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-07-2012 11:11 #910870 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 low...
Ik zit net het topic te lezen en zie dat er het nodige van latere auto's in deze 343 is gebouwd, dus vergeef mij ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets