verlagen
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
geef a.u.b even een tip over het"veilig"verlagen van
m'n toekomstige tank ?
Voor lijkt me niet zo'n probleem............maar achter wel.
Ik ben benieuwd
groeten Piet.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 7
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
En tja wat ga ik er mee doen........................
De 340 die ik op het oog heb moet ik nog wel ff "live"
zien en horen en rijden.
Mits tie aan mijn lage eisen gaat voldoen.................
Nou ja en dan moet tie, lager, 15" stalen renault velgen,
en dan een beetje scheuren...........niet aftrappen !!!!!!
Tis m'n midlifecrisis denk ik(45)dus......................
Maar altijd al zo'n tank willen hebben en dan vooral
de wat snellere versies.
De auto is gewoon bij uitstek geschikt(type oogtnietsnelmaarisutwel).
Het is ook nog een 5 deurs en dat past me, sedan was eigenlijk nog leuker!
Tja en ik ben uit het tijdperk.....................B-ascona's C-kadett's en 02 bmwees, kortom ..........achterwiel aandrijvers........en nu dan maybe
een 340 1.7
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
welkom! wilde plannen zie ik. belangrijkste waar je op moet letten is eventuele roestvorming.
in het gedeelte carrosserie en plaatwerk valt daar vrij veel over te lezen!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Sorry dat ik je aan het twijfelen breng, maar als je een snelle versie wilt, kun je misschien naar een tweeliter versie uitkijken?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
En ja ik weet het de 2 liter heeft ook wel m'n voorkeur.
Maar daar heb ik er al een paar van gezien, maar nog niet de ware !
Deze 1.7 is in redelijke staat(hard), maar ik ben er nog niet uit.........
En ik hoef er niet veel voor te betalen, en ik hoef er niet ver voor
weg...............tegenwoordig moet je daar ook ff rekening mee
houden in dit brandstofprijzengekkenhuisparadijs !
Ik heb ook al eens een tijdje rondgereden in een 360....van
m'n zwager...........heerlijke auto(dwars no problem), maar
daarom viel me denk ik de 1.7 toch tegen !
Dus ik ga toch nog ff verder zoeken.............want past een 2.3
in een 360 ?????? Of draaf ik door ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
[ATTACH]720[/ATTACH]
V12 twinturbo
om even te reageren op je startpost, het verlagen van een 300 serie kun je op meerdere manieren doen, schroefset (verschrikkelijk duur) of aan de voorzijde verlagingsveren, en achter verlagingsblokken (ivm de bladveer ophanging)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
schroefset is dan ff niet in beeld.............
Als ik de "ware"heb gevonden dan........
Leuke site, ik weet waar ik terecht kan als ik
een "tank"heb gekocht.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.