× voor alle sportief georiënteerde aanpassingen anders dan Motortuning

V340R ophanging GT dempers RVS veerpootbrug

Lees meer
09-01-2010 23:02 #811558 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic V340R ophanging GT dempers RVS veerpootbrug
Hoezo oude opa/oma auto, hoppa met 70 door een haakse bocht en een klaverblad met 160....

Gr; Wouter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-01-2010 23:46 #811563 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic V340R ophanging GT dempers RVS veerpootbrug
Minstens!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-01-2010 15:19 #811606 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic V340R ophanging GT dempers RVS veerpootbrug
Gelukkig blijven er nog een hoop originele 300's over om het imago hoog te houden. De mijne staat prima naast een oude Jetta, valt de doorgezakte achtervering niet zo op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-01-2010 15:32 #811611 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V340R ophanging GT dempers RVS veerpootbrug
Dit soort dingen worden ook niet op orginele auto's gezet. Ik ben juist blij met dit soort auto's, juist om van dat stoffige imago af te komen. Dus anjo, als je aan de gang gaat hou ik mij aanbevolen. Voor de rest heb ik alles al in orde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-01-2010 15:42 #811613 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic V340R ophanging GT dempers RVS veerpootbrug

360 Turbo Intercooler;130175 schreef : Dit soort dingen worden ook niet op orginele auto's gezet.


Wat is een 'originele' auto? Ik neem aan dat je daarmee bedoeld met standaard motor? Ik wil zo'n brug er ook op zetten, en mijne heeft nog gewoon een B200 hoor ;)
Enigste wat straks niet origineel is, zijn de 400-serie velgen en spoiler...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-01-2010 18:51 #811660 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic V340R ophanging GT dempers RVS veerpootbrug

volvofiel;130170 schreef : Gelukkig blijven er nog een hoop originele 300's over om het imago hoog te houden.

Welk imago? :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-01-2010 18:56 #811662 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic V340R ophanging GT dempers RVS veerpootbrug

Bodejodel;130224 schreef : Welk imago? :D


Deze:

column 1 v.d. zoveel schreef : Jaren geleden, toen ze nog rijkelijke bedeeld waren op neerlandsch wegen,klaagde we er al steen en been over. Als je achter een witte Volvo 340 zat, kon je er zeker van zijn dat het wat langer ging duren voor je op de plaats van bestemming zou zijn. Maar gelukkig heelt tijd alle wonden. Of liever gezegd in dit geval; "slaat gaten in bodem en koets"
Begin deze week had ik gewoon zin om op tijd thuis te zijn. Iets eerder weg gegaan op mn werk, het verkeer zat verbazingwekkend mee en ook de stoplichten waren me goed gezind die dag. En zo doende was de reis Oisterwijk-Tilburg een fluitje van een cent en een waar genot. Tot ik halverwegen de ringbaan achter een witte volvo 340 kwam te zitten. Verkeer op de linkerbaan zoeft aaneengesloten voorbij. Allejeus wat is zo'n laatse kilometer dan lang. Sommige dingen veranderen echt nooit.


Maar genoeg offtopic :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-01-2010 19:19 #811665 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic V340R ophanging GT dempers RVS veerpootbrug
Gelukkig doen we blijkbaar ons best om dat imago w?l te veranderen! :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-01-2010 21:23 #811678 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic V340R ophanging GT dempers RVS veerpootbrug
offtopic; dit is de rubriek tuning; racing & sport.

ontopic graag:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-01-2010 22:53 #811690 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic V340R ophanging GT dempers RVS veerpootbrug
Allereerst sorry voor het onderstaande grotendeels off-topic bericht maar ik voel me gewoon zo vernederd, beledigd, in mijn eer aangetast en gekrenkt....toen ik het zag staan werd ik zo enorm overweldigd door een niet te beschrijven verdriet dat ik het even van me af moet schrijven....:cry2:


Ik lees net dat mensen in een witte 340 er een zeer rustige rijstijl op nahouden waardoor sommige mensen misschien te laat op hun bestemming arriveren, dus laat die veerpootbrug voor mij maar even zitten.....:sad:


Nu snap ik waarom bij een afspraak veel meer tijd neem voor de reis sinds ik een witte 340 rijd......


Wel jammer, had het wel mooi gevonden zo'n veerpootbrug en ook best een beetje stoer.....heb ik dat nou weer..:(





















:D



Gr; Wouter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets