× alleen voor dingen die écht niet in een van de andere technische rubrieken passen (zoals LPG)

Diesel in benzinemotor gebruiken.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-11-2012 10:50 #918138 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Diesel in benzinemotor gebruiken.

Lucluc;208239 schreef : De belastingdienst/douane controleert bij tankstations kentekens als lpg wordt getankt. Idem voor rode diesel.

RubenJ;208255 schreef : Je zal 'm bij ombouw moeten laten herkeuren.


Ik geloof best dat er gecontroleerd wordt en ik weet dat je hem zou moeten herkeuren, maar ik vroeg me wel eens af wat de consequenties zijn als je je oldtimer niet laat herkeuren en vervolgens wel gepakt wordt, want de belastingdienst heeft er dan volgens mij niet zoveel mee te maken...

Tenzij ze die ott plannen vanaf 2014 toch door gaan voeren, dan wordt het een ander verhaal...:no:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-11-2012 11:31 #918139 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Diesel in benzinemotor gebruiken.

Lucluc;208239 schreef : De belastingdienst/douane controleert bij tankstations kentekens als lpg wordt getankt. Idem voor rode diesel.

Maar dat is toch steekproefsgewijs? Zo af en toe dus een dagje enige uren posten bij een tankstation waar lpg getankt kan worden? In een opvallend onopvallende auto? Of anders?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-11-2012 12:30 #918147 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Diesel in benzinemotor gebruiken.

Spurt;208258 schreef : Maar dat is toch steekproefsgewijs? Zo af en toe dus een dagje enige uren posten bij een tankstation waar lpg getankt kan worden? In een opvallend onopvallende auto? Of anders?


belastingfraude wordt enorm bestraft.
- vaak met terugwerkende kracht
- dan het openstaande bedrag
- en dan ook nog een boete

ik zou die steekproef echt niet willen tegenkomen.
Daarnaast is je kentekenbewijs niet geldig. kan wel eens tot in beslagname leiden..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets