× alleen voor dingen die écht niet in een van de andere technische rubrieken passen (zoals LPG)

Verwarming 340, zowat alles gechecked.. What is it?

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-12-2011 12:00 #893626 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verwarming 340, zowat alles gechecked.. What is it?
Ik denk dat ik het inderdaad daarin moet gaan zoeken Wouter.

Als je onder het dasboard kijkt, is dan links de 'ingang'? Waar ook de kraan op zit?
Ik vraag me af of het inderdaad goed aangesloten zit, zeker in de motorruimte. E.e.a. zit nogal interessant aangesloten. Is er niet toevallig een aansluitschema bij iemand aanwezig?

Ja wellicht is dat het hoor inderdaad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-12-2011 20:06 #894253 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verwarming 340, zowat alles gechecked.. What is it?
Hoi,

Ik heb net hetzelfde probleem, maar dan heb ik links warme lucht en rechts koude lucht.

heb ook al de 3 punten al gedaan die jij ook hebt gedaan en helpt ook niet.

Het is ook als ik rustig rij dan blaast hij lekker warm overal, maar als je eens in hoge toeren gaat of gewoon file rijd, dan blaast die ook koud..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-01-2012 11:49 #894701 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verwarming 340, zowat alles gechecked.. What is it?
Heey Jarich,

Toevallig zeg! Ik kom er nog niet uit helaas, jij wel al een oplossing gevonden?

Ik heb het idee dat mn kachelradiateur nu toch wel goed doorloopt en uitgespoelt is eigenlijk.. Heb 'm geflushed en urenlang uitgespoelt.. Ik twijfel nu of m'n aansluitingen wel goed zitten, omdat ik hem ook totaal niet meer op Koud kan zetten (rechts blijft ie hoedanook warme lucht blazen).
Heb jij dit ook? Of kun jij hem wel op koud zetten aan de linkerkant?

Is er recent wat bij jou verandert aan de verwarming?

Gr
Alex

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-01-2012 16:19 #894804 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Verwarming 340, zowat alles gechecked.. What is it?
Ik vermoed dat de klep die de luchtstroom regelt naar de diverse uitstroomopeningen niet goed functioneerd, of een blokkade in een van de kanalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-01-2012 17:21 #894809 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verwarming 340, zowat alles gechecked.. What is it?
Zit die klep intern in de unit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-01-2012 17:30 #894811 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Verwarming 340, zowat alles gechecked.. What is it?
Goede vraag Alexander, waar hij exact zit weet ik niet, als ik er na het eten aan denk zal ik de Haynes/Olving er even op nakijken, en met wat geluk reageerd er voor die tijd al iemand die het uit zijn hoofd weet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-01-2012 18:08 #894814 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Verwarming 340, zowat alles gechecked.. What is it?
Ja die zit intern in de unit en je kunt er pas goed bij als de complete kachel voor je op tafel ligt.

Je hoort trouwens een 'ratel' (over elkaar schuivende vertanding) bij het verstellen van de klep als die vast zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets