Schijvenspreider nodig, iemand eentje te leen?

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
20-11-2020 20:00 #988516 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Schijvenspreider nodig, iemand eentje te leen?
methode van Steven staat ook al iets uitegebrider als howto op forum beschreven.

Zo heb ik het ook al eens gedaan. Al voelt het wat raar om de auto op steunen te zetten, en dan hoge toeren te maken en de (hand)rem erin te gooien, het werkt wel!

Edit: zie ook post #5 hierboven voor de link.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-11-2020 12:24 #988519 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Schijvenspreider nodig, iemand eentje te leen?
Haha, ik heb zelf in het topic van post 5 gereageerd in 2011... Maar lees de laatste post is van dat topic van post 5 van dit topic. Daar staat ook in dat het met die Roullunds moeilijk is ondanks dit truckje. Was ik ook al zei. Dus ik zou gewoon dit truckje eerst doen met dat opschakelen lukt dat niet is optie 2 de secundair eruit. Of optie 3 sleuteldag met spreider. Maar gezien corona duurt dat wel even. Met die originele riemen had ik ze er zo opzitten. Met die namaak is het echt moeilijker. En tegenwoordig is het allemaal namaak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
21-11-2020 20:28 #988523 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Schijvenspreider nodig, iemand eentje te leen?
Het is mij toen met de neppers gelukt.
Geen idee of het moeilijk, makkleijk of gelijk was: was de eerste keer dus heb geen vergelijk.

Wel heb ik toen de secundair zo ver mogelijk naar voren moeten schuiven om de boel erom te krijgen. Maar ja, die moet toch gesteld worden, dus maakt niet zo uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-11-2020 20:42 #988524 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Schijvenspreider nodig, iemand eentje te leen?
Ik hoef het waarschijnlijk met deze nooit meer te doen. Immers hoeveel km gaan die neppers wel mee? 100.000 km?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets