Verschil in motoren
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Justin Kiers
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 1
Johnny40;253315 schreef : Erg bedankt voor deze informatie allemaal. Als er nog meer tips en trucs zijn voor de aankoop van een 360 (want daar ben ik al wel bijna over uit, dat het een 360 moet worden met 2.0 motor) dan hoor ik het graag.
Als 360 bezitter durf ik wel te zeggen dat eigenlijk de enige reden dat je een 360 laat staan, roest zou moeten zijn. Verder is er vaak weinig mis mee en als er wat mis mee is, dan is het goed te fixen als je een beetje handig bent
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Johnny40;253308 schreef : . Erg interessant. Is dat dan ook een gle? Wanneer denkt u dat hij te koop komt?
Nee, een GL, maar wel met alle opties, behalve airco en elektrische spiegels. Hij is netjes, maar heeft een paar jaar in de stalling gestaan, dus er moet wat geknuffeld en gepraat worden voordat ie weer tip top is. Wel een van de beter geconserveerde 360's.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Justin Kiers
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 1
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Albert Jan Algera
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Albert1;253327 schreef : Heb er ook altijd nog een 360 opzij gezet omdat hij zo hard is. Maar andere personen vinden dat die auto altijd maar binnen in de weg staat en niks mee gedaan wordt. Maar elke keer als ik er in zit of onder kijk wordt ik er weer vol van, haha.
Precies, en dat is ook wat waard.
Mijn 343 is behoorlijk hard en ziet er strak uit. Ik heb dan ook met mijzelf afgesproken er niet in de winter mee te rijden, en als het niet nodig is ook niet in de regen. Probeer 'm wanneer het zomers een paar dagen vies weer is ook gewoon tijdig binnen te zetten.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Laszlo Mogyorossy
- Offline
- Nieuw lid
e reden dat dit niet uit de technische gegevens blijkt , is dat de fabrikant het koppel opgeeft en de RDW dit verifieert. Er mag dan een afwijking van 4% ( beide kanten op ) zijn, waarbij toch de opgave fabrikant geaccepteerd wordt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Albert1;253313 schreef : Een 360 is veel moeilijker te vinden dan een 340.
(Nog een stuk of 270 met APK hoorde ik pas)
Volgens "mobiliteit in cijfers" van BOVAG stonden er op 1 januari 2018 slechts 118 360's geregistreerd. Ik geloof dat dit getal het aantal auto's aangeeft met een geldige APK. Dit gaat natuurlijk over het type wat op het kenteken staat.
Over het verschil in de blokken kan ik weinig zeggen, mijn enigste ervaring is met een B19A (dus B19 motor met carburateur). Ik kan wel zeggen dat 'ie inderdaad enorm veel koppel heeft, en max koppel komt al rond 2000/2500 toeren vrij. Maargoed, ik zou verder vooral naar algehele staat van de auto kijken. Elke Redblock is prima aan te sleutelen en dankzij de grote broers (200/700/900 serie) zijn er overal onderdelen voor te vinden.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.