Brandstoffilters

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-02-2019 12:13 #980785 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Brandstoffilters
Ik heb drie maanden terug om dezelfde reden het brandstoffilter en filter naast de pomp vervangen (even uit m'n hoofd; Bosch 0450905601 en Mann WK32), maar moet eerlijk toegeven dat het gezoom niet veranderd is, het is nog steeds te horen wanneer de motor stationair draait. Tijdens het rijden is het haast niet hoorbaar.

Wat ik weet van de vorige eigenaar is de tank twee jaar geleden vervangen en zijn daarbij alle leidingen ook meegenomen. Dit is gebeurd bij een Volvo garage hier in de buurt. Je zou dus verwachten dat het haast onmogelijk is dat de leidingen weer vol zitten met troep...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-02-2019 13:48 #980787 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Brandstoffilters
Dat is vervelend Cas, ik dacht dat ik het had opgelost.
Ik heb het ook met andere 360's gehad en daarbij werd het vanzelf minder. Dus je kunt ook afwachten en regelmatig het voorfilter vervangen, die intervallen worden vanzelf groter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-02-2019 08:51 #980829 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Brandstoffilters
Dit hoort erbij, ik zie het maar als onderdeel van de hobby. Al heeft het 3 dagen geduurd voor die benzinedamp uit mijn garage was.

Er zit nu een voorfilter tussen, even afwachten hoe snel deze vervuilt. Pomp draait nu weer normaal in ieder geval.

Ik heb de prut uit de tank laten indrogen en ik twijfel of het roest is. Het lijkt op gedroogde tabak. Je hebt toevallig geen beul shag in de tank laten vallen toch? :p

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets