Lekkage tussen carburateur en inlaatspruitstuk

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-10-2014 19:30 #951632 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lekkage tussen carburateur en inlaatspruitstuk
Er zijn geen vacuumlekken meer. Vorige week heb ik de spruitstukpakking vervangen (dat was hard nodig), en na iedere keer dat de carburateur er af is geweest spuit ik met remmenreiniger rond de voet. De vlotter heb ik laatst nog gecontroleerd, en het gewicht was goed. Ik heb de vlotter net een tikje lager gezet, maar ik kan het CO nog steeds niet afstellen. Kan het zijn dat er toch een kanaal verstopt zit? Er loopt in ieder geval een kanaal naar de voet van de carburateur en naar de elektrische stationaire sproeier. Zijn ze dat allemaal of mis ik er nog een?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-10-2014 13:00 #951646 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lekkage tussen carburateur en inlaatspruitstuk
Het kan zijn dat ??n van je sproeiers verstopt zit (pas geleden nog een topic over geweest...) of iets met je benzine-aanvoer.
Heb je er een brandstoffiltertje in zitten? Controleer die eens op vervuiling? (en indien sterk vervuild; vervangen... EN de tank inspecteren op een overdaad aan troep!)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-10-2014 22:54 #951661 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lekkage tussen carburateur en inlaatspruitstuk
Vanmiddag de sproeiers er weer even uit gehad (vorige week ook al gedaan), maar ze waren niet vervuild. De carburateur krijgt wel benzine. Het brandstoffilter dat voor de brandstofpomp zit is nog maar een paar weken oud. Omdat de carburateur toch uit elkaar lag heb ik ook nog een keer het zeefje er uit gehaald dat bij de vlotternaald zat. Deze is ook nog steeds schoon. Het enige wat ik nog ontdekte was dat de elektrische stationaire sproeier een beetje te los zat. Deze zit nu dus weer goed vast, maar de carburateur reageert nog steeds niet op de CO-schroef, en de motor loopt onregelmatig stationair.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets