Problemen met de klokjes

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-07-2020 17:49 #987944 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Problemen met de klokjes

Louis;258155 schreef : Nee. De gordelverklikker werkt niet via de regelaar, maar zit gekoppeld aan de 12V-ingang van de regelaar. Hij pakt dus gewoon de normale 12V.



Ja. dat zei ik dus: 12V ingaand is aanwezig, dat wil je eerst zekerstellen voordat je de regelaar gaat vervangen. je had gelukkig een tweede on te testen, geen effect dus of allebei stuk, of dat is het ook niet. blijven over de massa ingaand of de geregelde spanning uitgaand. nieuwe info meldt massa ok dus blijft nog 1 ding over: bedrading van regelaar uitgang naar de metertjes.
diodes gaan meestal niet in sluiting maar onderbreking dus die verwacht ik niet als storingsbron.
maar goed je had nog een werkende klokkenset, altijd makkelijker natuurlijk. tot ze op zijn dan kom je alsnog aan het repareren ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-07-2020 07:39 #987948 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Problemen met de klokjes

gromsound;258165 schreef : Ja. dat zei ik dus: 12V ingaand is aanwezig, dat wil je eerst zekerstellen voordat je de regelaar gaat vervangen. je had gelukkig een tweede on te testen, geen effect dus of allebei stuk, of dat is het ook niet. blijven over de massa ingaand of de geregelde spanning uitgaand. nieuwe info meldt massa ok dus blijft nog 1 ding over: bedrading van regelaar uitgang naar de metertjes.
diodes gaan meestal niet in sluiting maar onderbreking dus die verwacht ik niet als storingsbron.
maar goed je had nog een werkende klokkenset, altijd makkelijker natuurlijk. tot ze op zijn dan kom je alsnog aan het repareren ;-)


Dan wordt het inderdaad een stuk interessanter :yesyes: dit was natuurlijk wel de 'gemakkelijke weg'. En kwam ook meer door "Het is nu lekker weer en wil nu rijden". :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets