Weigerende sigarettenaansteker

Lees meer
14-11-2020 22:41 #988493 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Weigerende sigarettenaansteker

Markvictor;258747 schreef : Ik heb de draadcamara er eens doorgehaald. Op been paar punten in bochten en Dan heb OK het over 1 mm is de plastic van de buitenkabel weg. Kun je problemen mee krijgen Al's plastic ook weg is aan andere label. Was niet zo. Denk DAT ze DAT bijna allemaal hebben. Immers wie controleerd zijn kabelboom nu met camara



:wtf2:

Lees je tekst eens terug, en leg eens rustig uit waar je het nu over hebt? Iets minder snel typen.
Ik volg het niet helemaal, draadcamera, bestaat zoiets? Wel interessant.


Overgens over draadbomen controleren, heb al meerdere malen gezien dat er af ten toe losse amp stekkers niet goed zitten in hun verzamel plug, bijvoorbeeld achterop de lichtschakelaar of zekeringkast.
Met als gevolg dat dit slecht contact maakt, heel erg heet wordt, de stekker smelt en uiteindelijk geen contact meer maakt. Toevallig deze week nog gehad bij een 340 waarbij de verlichting het ineens niet meer wilde doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-11-2020 22:46 #988494 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weigerende sigarettenaansteker
Digital endoscope alliexpress 20 euro. Fantastisch James bond apparaat. Verlicht met led alles opslaan op HD op SD kaart en scherm 5 inch. Je kunt er alles mee benzine leidingen in kokerbalken schuiven zit ook extra materiaal bij zoals spiegeltje haakje ect. Ja niet normaal voor DAT geld. Zit op gsm nu dus wat onduidelijk. Met DAT apparaat leer je het inwendige van je auto wel kennen. Voorbeeld. Stel je wil van de accu draad rechtstreeks naar radio. Trek je wat van die zwarte doppen los en kijken waar je ergens uitkomt. Super handing. Ook om in wendige roest te ontdekken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-11-2020 17:30 #988500 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Weigerende sigarettenaansteker
Ah zo'n ding, das niet gek voor €20,- zal eens kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-11-2020 20:32 #988505 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weigerende sigarettenaansteker
nl.aliexpress.com/item/4000991186612.htm...1.0.0.27424c4dOXs9b8

Volgens mij mag het niet van de forum regels maar dan kom ik daar dadelijk wel achter. Iedereen begrijpt natuurlijk wel dat ik niks met die chinees van doen heb en er geen enkel belang bij heb. Heb die van 3 meter bij mij was die nog 19 euro. Pas black friday geweest, en na blackfriday zijn de prijzen standaard te hoog. Zal volgende maand nog een paar euro goedkoper zijn.

Het is wel een vrij groot apparaat dus je loopt kans dat je invoerrechten moet betalen zeker ook omdat die gast het gewoon in de doos opstuurt dus iedereen kan zien wat er inzit. Maar als het onder de 22 euro is en dat is 27 dollar net niet... moet je dus belasting betalen als je pecht hebt. Op doos staat 5 dollar, maar als je pech hebt vragen ze factuur. Wil je zeker zijn? Paar weken wachten is hij waarschijnlijk weer de oude prijs.

Voordeel van deze is dat hij een harde kabel heeft, dus dat je de camara in de juiste positie kunt draaien. Geen zachte kabel waardoor je er eigenlijk niks mee kan. Je hebt er trouwens ook, die je letterlijk met de kop 360 graden kunt draaien maar die zijn 200 euro.... (ex btw ex invoerrechten) Er zit een accu in die gaat 20 a 25 minuten mee. Is in principe lang genoeg. Je kunt hem daarna opladen met je telefoonsnoer. Je kunt er een SD kaart in doen en de boel opnemen. Niet meegeleverd de SD kaart en de oplader ook niet. Er zitten ook allerlei haakjes en spiegeltjes bij zodat je op z,n kop kunt kijken. Het beeld is belachelijk goed. Erg scherp.

Oke... hij rekent ook ineens verzendkosten. Deed hij bij mij niet. Anders kun je ook een andere zoeken. Verzendkosten zijn 9 euro, terwijl ik heel dat pakket voor 18 euro zoveel had. Verzendkosten tellen niet mee voor de waardebepaling. Met andere woorden als het apparaat onder de 22 euro is, en de verzendkosten zijn 9, is het alsnog belastingvrij. Je kunt op deze site ook naar een andere digital endoscope zoeken of draadcamara.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-11-2020 08:29 #988507 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Weigerende sigarettenaansteker
Ik heb een endoscoop die ik op m'n telefoon kan aansluiten. Is wat goedkoper en iets beter beeld; immers als er geen beeldscherm aan zit, hoef je die ook niet te betalen.

Super handig ding, ik heb ermee in de cilinders van m'n Chevy gekeken om te zien hoe de cilinderwanden er aan toe zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-11-2020 11:15 #988509 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weigerende sigarettenaansteker
Klopt die heb je ook, is in feite hetzelfde, en goedkoper. Die heb je al voor 5 a 15 euro.

Daarbij gaat je batterij dan ook langer mee dan 25 minuten. (al is dat wel lang zat)

Ik ga er zelf nog mijn benzineleidingen mee controleren. Natuurlijk kan touwtje aan vast knopen en trekken ook, maar dit is toch echt makkelijker.

Die dure van 200 euro is echt top. Kun je de kop roteren doormiddel van knop. Maar beetje overbodig hoor. De hobbyist gebruikt hem toch bijna nooit en dan kost het enkel wat meer tijd voor hetzelfde effect.

Vergeet trouwens niet 1 jaar geleden waren die krengen nog 50 euro. Met andere woorden die met beweegbare kop kan goed over 3 jaar ook 50 euro zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets