Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-01-2011 16:27 #859548 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
dankje voor je reactie.. ik heb nog niet heel goed in de motor ruimte gekeken maar zal nog eens goed zoeken.. heeft nooit een sensor ingezeten maar het kan dus dat ze al voorgetrokken zijn? dat zou briljant zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-01-2011 16:50 #859554 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
v??r 87 lag die dashboardbedrading al in de GL uitvoeringen, n? 87 lag die bedrading standaard in de dashboardbundel.

betekend dat die draden naar de zekeringenkast lopen, en in de zekeringenstekkers verwerkt zijn.

of de bedrading in de motorbundel doorloopt is ook weer sterk de vraag om wat voor auto het gaat, 340's hebben het vrijwel nooit erin zitten (miss GL na 87) en 360's vanaf GL als ik het goed heb.

mocht de bedrading er uiteindelijk niet liggen onder de motorkap, dan kun je nu kiezen om die draden bij je dashboard door te knippen en de kabeltjes voor je sensor erop aan te sluiten en zelf een kabeltje erheen trekken, ?f netjes de juiste 2 pennen opzoeken op de zekeringenkast in de motorruimte en daar via de juiste AMP connectoren het spul plug & play in te bouwen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-01-2011 17:18 #859562 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
het is een kale 360 van 89.. en hij lag er al (onder het luchtfilter huis)
lag een stekkertje opgebonden die paste en het werkt...

bedankt voor de reacties

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-05-2014 19:46 #947474 door V300 register

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-06-2016 12:09 #963872 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
Nog even bovenstaand plaatje in een wat groter formaat zodat de tekst wat beter leesbaar is:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
07-06-2016 12:10 #963873 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
Wouter, heeft iemand al eens gezegd HOE GEWELDIG JIJ BENT :D

Dit heeft mij al meerdere keren goed geholpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-06-2016 14:05 #963878 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
:o:o....Dank je Jean -Luc, mijn dag kan niet meer stuk :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
07-06-2016 22:04 #963885 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
de aansluitdraden 5 en 6 van buitentemperatuur sensor lopen tot boven contactslot .
ze zijn daar ingetapet op de kabelboom, het zijn 2 stekkertjes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
04-05-2023 17:35 #1042642 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
Ben momenteel de bedrading flink aan het ontbossen. Zodoende kom ik ook dit topic tegen. Volgens mij staat er wel een foutje in de genoemde connectorbezetting, maar toch eerst even checken of het klopt wat ik zeg. Misschien heb ik een andere uitvoering tellerbak. In de 1e connector zitten bij mij nummer 10 en 12 omgewisseld: dus nummer 10(rood) gaat naar het ws acculampje, en nummer 12(zwart/rood) is de voeding voor de lampjes. Nummer 3(blauw/rood) is bij mij ook iets anders (ben alleen nu even vergeten wat, kom ik nog op terug)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-05-2023 20:26 #1042643 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
Vermeld aub ook even bouwjaar/model en uitvoering van je 300; er zijn als ik het me goed herinner 18 verschillende dashboard bundels waarbij er her en der ook verschil zit in draadkleuren en penbezetting

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets