Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel

Lees meer
10-08-2008 20:47 #627804 door Wouter Borsje
Omdat ik bezig ben met een GLT klokkenset heb ik meteen even uitgezocht op welke "pen" met bijbehorende draadkleur welk lampje/instrument zit.

Mocht het zo zijn dat het toch nog niet helemaal klopt of jullie misschien aanvullingen hebben schroom dan niet om het hier meteen even neer te zetten!

Gr; Wouter.


Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-09-2008 20:32 #728096 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
tof!
bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-09-2008 20:39 #728099 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
Graag gedaan Nicholas!

Gr; Wouter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-09-2008 22:13 #729247 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
Nog even een kleine aanvulling (ik had de vraagbaak even opgesnord voor de buitentemp. sensor): Rechter steker, pin 5: opschakelindicator
Verder is van de rechter stekker pin 12 officieel buitentemperatuurmeter, plus en pin 6 buitentemperatuurmeter, massa
Bij diesels is rechter stekker, pin 3 niet voor de choke, maar voor het voorgloeien.

Zou je dit nog even er bij kunnen klussen en dan een mooie, hogeresolutie versie naar mij of Wouter willen sturen? Dan zorgen we dat deze ook op het ledenmenu komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-09-2008 23:38 #729272 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
Dat is prima Diede, ga ik voor zorgen!

Gr; Wouter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-06-2010 22:12 #835488 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
@moderators: I.v.m. met een vraag van iemand heb ik dit topic weer even opgezocht, is het ook mogelijk om dit topic sticky te maken zodat de info over de stekker bezetting wat makkelijker te vinden is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-06-2010 22:18 #835490 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
Tuurlijk :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-06-2010 22:40 #835498 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
Dank je Diede!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-01-2011 16:15 #859544 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
Ik was bezig een buiten termometer er in aant zetten..
en die zou in de rechtse stekker op pin 6 en 12 moeten komen..
wat wil het geval:
pin 6 en 12 zijn bezet bij mij om een of andere reden. (zie foto)
in 6 zit een bruine (massa dus) en 12 zit een zwart/wit kabel..

kan ik die massa oversteken naar bijv. 5 (want die is leeg) of moet ik die gewoon weg laten?

en heeft iemand een idee waar de zwart/witte kabel voor is? en waar ik die dan moet laten?

het is een 360 uit 89

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-01-2011 16:22 #859545 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Connectorbezetting op de stekkers van het instrumentenpaneel
Ligt de kabel voor de temperatuurmeter niet al gewoon voorbedraad dan, je zou ergens in je motorruim een losse connector moeten vinden dan...
Kijk is verder naar de andere topics, want hierover is zeker al veel meer geschreven. Zoek is naar temperatuurmeter aansluiten ofzo...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets