Leuke opties, wat is de moeite waard?

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-02-2017 14:14 #966453 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leuke opties, wat is de moeite waard?
Voor de opties zou ik gewoon een accessoirefolder nemen, kopiëren, en aankruisen/afstrepen wat je graag wilt hebben en de moeite waard vindt. In een accessoirefolder staan niet alle opties maar wel de meest gebruikelijke. Als je een prijslijst kunt vinden dan heb je alle opties te pakken, maar die zijn wat zeldzamer en er staan geen plaatjes bij. Ik heb het zelfde gedaan met mijn Millionaire en GL Special, en een jaar of 2 later had ik wat ik graag wilde hebben en nog meer. Ik denk dat ik niet overdrijf als mijn GL Special intussen 2x de aanschafwaarde aan accessoires bevat :woops:

Zelf houd ik overigens wél enorm van elektrische accessoires. Niet op late auto's met canbus-systemen, maar onze Volvo's hebben nog van dat heerlijk eenvoudig spul wat 9 van de 10 keer te maken is met simpele componenten van de elektronicazaak en een soldeerbout. Sowieso kom je met een stukje creativiteit en handenarbeid een heel eind bij onze auto's. Dan bedoel ik enerzijds vervangingsonderdelen die niet meer te krijgen zijn (om iets te noemen, een interieurfilter kun je met wat hobbyen vervangen door een afzuigkapfilter), maar ook accessoires. Mijn Millionaire heeft bijvoorbeeld elektrische ramen achterin, en mijn GL Special sfeerverlichting onder de stoelen en het dashboard. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

hwe1993;244278 schreef : Dat is een heel goede! Ik moet nog wel 'echt' clublid worden maar dat ga ik zeker doen.


In mijn ervaring, zeker doen! Daar krijg je geen spijt van.
Bovendien, als je snel bent, hebben we 5 maart onze algemene ledenvergadering. Dit is een evenement waar je waarschijnlijk 10 tot 20 Volvo's 340 kunt zien ter vergelijkingsmateriaal. Binnen onze club zijn er redelijk wat mensen met een mooi aangeklede 300-serie, al dan niet begonnen met een kale versie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets