Klokje naast asbak

Lees meer
28-10-2003 09:11 #636556 door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Klokje naast asbak
Fred, haal even op de sloop een voorbumper van een 360 eraf. Dan zie je waar de temperatuursensor hoort, de kabels liggen dan afgeplakt bij de rechter bumpersteun.
Als de buitentemp-bekabeling standaard in je auto zit, dan is deze aangesloten op de platte stekkers van het dashboard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-10-2003 09:25 #636557 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Klokje naast asbak
Tobias,
ik heb nog wel een incompleet klokje liggen, stel stiftje is eraf. Welk onderdeel is het wat je nodig hebt? mail me jou adres even dan stuur ik het onderdeel of het klokje wel op. (gratis)

Met de tips ben ik een stuk verder op weg geholpen, dankjewel Tobias en Willem!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-10-2003 17:48 #636558 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Klokje naast asbak
De bekabeling van de temp sensor zit niet op de witte platte stekker aangesloten! De stekker voor de kabel van de sensor zit in zwarte tape weggeplakt ergens in de buurt van al je relaitjes. Van daaruit wordt de kabel opgenomen in de boom en beland t zaakje uiteindelijk bij de witte platte stekkers die je dash in gaan.

mzzl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-10-2003 10:51 #636559 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Klokje naast asbak
Tobias,
Ik heb voor je gekeken, er zit een groen lensje om het lampje in het klokje. Als je het zwarte schroefje eruit haalt en het soldeerpuntje losmaakt komt het uurwerkje er naar voren uit. in het blankkunstof plaatje zit in een hoek een groenkokertje geschoven. Ik verwacht dat het kokertje deels afgebroken is bij jou. Een te groot wattage van het lampje kan daar heel goed de oorzaak van zijn. Ik heb dat kokertje voor je klaarliggen en Brezan heeft het lampje wat erin hoort (12v 2w)onderdeel nummer: 15-12913 ¢¬0.80.

Sander,
dank je wel voor je beschrijving ik hoop dat ik het kan vinden.

Gr Fred

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets