Verzekeringen

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-03-2019 09:46 #981293 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verzekeringen
Met sommige auto's haal ik nog geen 2000 kilometer per jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-03-2019 16:10 #981324 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verzekeringen
Leuk hoor, GIO. Ik word net gebeld dat ze het er niet door krijgen. Had al mijn auto's al ingevoerd, oudste 82 en jongste 98. Maar het kon niet, omdat ik 21 jaar oud ben. Leeftijdsdicrimnatie. Toen ik vooraf belde of het kon was het een ja.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
22-03-2019 17:55 #981325 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Verzekeringen
Univé, betaal je iets meer voor, maar de schade-afhandeling gaat tot nog toe vloeiend.
Ze doen ook niet moeilijk met uitkeren, als je het niet bij de aangesloten schadeherstelbedrijven wilt laten doen, maar juist in eigen beheer.
Goede service.
En één keer in de zoveel tijd krijg je wat teruggestort, wanneer er winst is geboekt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-03-2019 19:07 #981327 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Verzekeringen

VolvoDordt;253846 schreef : Leuk hoor, GIO. Ik word net gebeld dat ze het er niet door krijgen. Had al mijn auto's al ingevoerd, oudste 82 en jongste 98. Maar het kon niet, omdat ik 21 jaar oud ben. Leeftijdsdicrimnatie. Toen ik vooraf belde of het kon was het een ja.....



Leeftijdsdiscriminatie mag niet. Zo begon ik ooit ook bij een andere verzekeraar dan mijn huidige. Teruggebeld, gezegd dat ze dat niet mogen doen en ineens was ik toch bij hun verzekerd. Apart gedrag is dat. Na een paar verhogingen hielden ze volledig op met klassiekerverzekeringen. Toen een andere opgezocht.

Nu zit ik al jaren en jaren bij TVM, naar volle tevredenheid. Geen kapsones, lekker duidelijk en genoeg opties wbt klassieker, youngtimer en dagelijks gebruik. Wel bellen, want via de website krijg je niet direct het best bij je passende aanbod. Auto erbij, eraf of halverwege het jaar wisselen van klassieker naar daily en weer terug. Ze vinden het allemaal prima en met de no-claim die ik op mijn 100% daily bij hun heb opgebouwd kan ik het nergens anders goedkoper krijgen. Oh, alles alleen WA overigens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-03-2019 23:22 #981329 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verzekeringen
Iemand die een verzekeraar weet die zich niet schuldig maakt aan leeftijdsdiscriminatie?



12-05-1998
TJ-HZ-15


premies zijn verschrikkelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-03-2019 22:10 #981332 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verzekeringen
De ANWB heeft ook een oldimer verzekering. Niet duur volgens mij, misschien de moeite waard om dit te controleren.
Succes!
www.anwb.nl/verzekeringen/oldtimerverzekering/auto

anwb schreef : Wanneer kies je een ANWB Oldtimerverzekering?

Je kunt jouw oldtimer op benzine verzekeren bij de ANWB als die van bouwjaar 1987 of ouder is en je er niet meer dan 7.500 km per jaar mee rijdt.
Een diesel of LPG auto ouder dan 40 jaar waarmee je niet meer dan 7.500 km per jaar rijdt, kun je ook als oldtimer bij de ANWB verzekeren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-03-2019 22:53 #981333 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Verzekeringen

Robert340;253854 schreef : De ANWB heeft ook een oldimer verzekering. Niet duur volgens mij, misschien de moeite waard om dit te controleren.
Succes!
www.anwb.nl/verzekeringen/oldtimerverzekering/auto


Klopt, zowel de Daf als de 340 daar ondergebracht voor prima tarieven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets