- Berichten: 208
Thread zonder onderwerp :D
- BartJu
- Offline
- Elite-lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Maar zieoekend naar die link kwamer er meer van zulke verhalen uit
Frankrijk en Zwitserland.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Steven340
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Wist niet dat dit bestond. En zou dit echt efficiënter zijn?
Wel iets typisch van Honda denk ik.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Steven340
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 18
www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m16023...c624&previousPage=lr
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- BartJu
- Offline
- Elite-lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- Berichten: 208
Die Mercury is zo lastig in de parkeergarage bij de AH.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Maar inderdaad, ik had destijds in Den Haag best moeite om mijn Ford Taurus door een parkeergarage te sturen...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
volvofiel;258414 schreef : Vergeet die 960:
www.marktplaats.nl/a/auto-s/mercury/m158...3e3a&previousPage=lr
Zo gaaf dit
+1 geweldig zo'n apparaat :drool2:
Eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk verbazingwekkend hoe klein zulke auto's zijn. Je ziet ze nog wel eens als taxi rijden, en qua lengte scheelt het eigenlijk helemaal niet zoveel met de gevestigde orde van Mercedes S klasse en BMW 5-series.
Parkeergarages zijn leuk, tot je terug komt van je afspraak en er een cabrio van moet maken om naar binnen te kunnen :p
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Ik heb er serieus naar zitten kijken voor ik de XM kocht: zo'n MGM als deze, of een Town Car uit dezelfde periode. Maar voor Amerikanen geldt hetzelfde als voor andere incourante restwaarderampen: je koopt een afgeleefd geitenhok voor de oud-ijzerprijs of een goede voor aanzienlijk meer geld dan je eigenlijk uit wilde geven.
Op AutoWeek staat een leuke en uitgebreide MyReview van iemand die zo'n model Marquis min of meer uit principe als dagelijkse auto rijdt. Je betaalt je scheel aan benzine (de meeste rijden niet voor niks op LPG) en je hebt standaard dikke levertijd op specifieke onderdelen, maar ergens begrijp ik zo'n kerel wel hoor.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- BartJu
- Offline
- Elite-lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- Berichten: 208
volvofiel;258416 schreef : Parkeergarage? Die hebben we hier niet :+
Maar inderdaad, ik had destijds in Den Haag best moeite om mijn Ford Taurus door een parkeergarage te sturen...
Ford Taurus, de eerste auto die ik ooit in de USofA heb gereden. Daar past ie wel overal in de vakjes. Maar dat paste een RV van 7 bij 2.5 bij 3 meter (lxbxh) ook wel...
Wat me verder opviel aldaar: de buitenzijde is indrukwekkend groot, maar binnenin heb je niets aan buitenmaten en zit je niet merkbaar ruimer dan in veel europses autos...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
BartJu;258428 schreef : Wat me verder opviel aldaar: de buitenzijde is indrukwekkend groot, maar binnenin heb je niets aan buitenmaten en zit je niet merkbaar ruimer dan in veel europses autos...
In mijn bijna 5 meter jaren 80 Camaro destijds deed ik op langere ritten altijd mijn schoenen uit. Met mijn 1,80 meter zat ik dermate krap dat die 1,5 centimeter schoenzool al een wezelijk verschil in comfort maakte. Maar... wat reed dat apparaat leuk zeg!
(en er paste een Ikea boxspring achterin :yesyes: )
Het blijft toch nog een wens, nog eens een oude Amerikaan...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.