× Voor (foto)verslagen van afgeronde klussen

How-to: Mistlampgaten dichtmaken i.v.m. roestpreventie

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-11-2018 06:38 #979896 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: Mistlampgaten dichtmaken i.v.m. roestpreventie
Ziet er goed uit, netjes gedaan!

Wel ff iets om rekening mee te houden als je ze niet afkit, vocht (met eventueel daarin opgeloste pekel) kan nog steeds in de voorbalk komen van wat er achter het plaatje door naar beneden loopt. Al is dat natuurlijk wel 95% minder dan zonder die plaatjes.

Ik hoop dat je ze nog een beetje los krijgt, zo te zien is de moer aan het roesten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-11-2018 10:23 #979898 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: Mistlampgaten dichtmaken i.v.m. roestpreventie
Die bouten en moeren kwamen uit een oude voorraad, ik zal nog eens een foto maken hoe het er nu uitziet. Heb hem hierna nog met een bodemspray gespoten.
De schijn bedriegt, de bouten en moeren gingen heel soepel op elkaar terwijl ze er niet uitzagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
27-03-2021 18:30 #1041033 door BartJu
Vanochtend heb ik van General Custom een fototje van de mal ontvangen. Aangezien die hierboven niet meer staat, zet ik deze hierbij weer in dit topic:
Dank aan General Custom voor tip en plaatje!

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-03-2021 10:51 #1041047 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic How-to: Mistlampgaten dichtmaken i.v.m. roestpreventie

BartJu;n417050 schreef : Vanochtend heb ik van General Custom een fototje van de mal ontvangen. Aangezien die hierboven niet meer staat, zet ik deze hierbij weer in dit topic:
Dank aan General Custom voor tip en plaatje!

v300-malmistlampgaten.jpg


Dat is helaas het probleem met foto's, filmpjes van een externe bron... Heel fijn dat je hem hier nu hebt kunnen plaatsen en in het forum!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
30-03-2021 20:52 #1041055 door BartJu

Kevin;n417064 schreef :
Dat is helaas het probleem met foto's, filmpjes van een externe bron... Heel fijn dat je hem hier nu hebt kunnen plaatsen en in het forum!


Ja, bekend euvel. Ik gebruik mijn NAs als plaatjesplaats, daar voer ik zelf de regie, maar dat is ook niet gegarandeerd 100% uptie en zaligmalend voor de eeuwigheid. Maar voorlopig dus weer beschikbaar inderdaad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets