De Secundaire vario vervangen op steuntjes in 4 uur
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
maar het is niet voorgeschreven...
bij vervanging kun je dus maar het beste de correcte olie erin doen.
overigens zijn de handgeschakelde versnellingsbakken van volvo wel voorgeschreven om met ATF gevuld te worden.
reguliere tandwiel olie is inderdaad gelig. vaak zit er een beetje een grijze/ondoorzichtige sluier in, dus niet 100% helder zoals ATF wel hoort te zijn.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
De secundair gaat vaker kapot.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Sommige dingen kun je gewoon zelf doen, zoals een startmoter zonder dat je daar hulp bij nodig hebt of het ooit gedaan hebt. Bij zulke dingen zou je eigenlijk gewoon moeten kijken hoe het gaat, en dan kun je het de 2e keer wel zelf. Ik denk dat dit net iets te moeilijk is om te doen als je dat nog nooit gedaan hebt, maar ik denk dat het mij toch wel zou lukken, omdat tot nu toe alles lukt. Maar bij zoiets kun je beter gewoon kijken hoe het moet samen met iemand, en de 2 keer hetzelf doen!
Wat wel leuk is, een hele tijd geleden was er bij een kennis ook een automaat stuk gegaan. Was van een volkswagen golf. (zelfs die dingen heb je met automaat, ik wist het niet) Was die 1500 euro kwijt en de garage zei dat die hem nog dik gemast had...
door een tweedehandje ect ect... wAS DIE 7 UUR MEE BEZIG!.
Typisch geval van oplichting weer, of is zo,n automaat van een 340 gewoon lekker simpel te vervangen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Dit lasje kun je eenvoudig wegslijpen als de trommel er al eens af moet (om bijvoorbeeld de achterliggende keerring te vervangen)...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
variomagic;24127 schreef : Het loslopen van de moer op de rechter trommel van de secundaire kun je simpel voorkomen met een klein (hecht)lasje op de moer en draadeind.
Dit lasje kun je eenvoudig wegslijpen als de trommel er al eens af moet (om bijvoorbeeld de achterliggende keerring te vervangen)...
Loopt alleen de moer van de rechter trommel af? Heb echt geen idee hoe dat zit, heb er nooit op gelet. Heb al wel gehoord dat die moer wel vaker losdraait, en dat dat niet zo leuk is
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.