× ook voor roestpreventie en laswerk

Inbraakveiligheid

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-10-2003 15:46 #655262 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inbraakveiligheid
Van een kale kip kan je niet plukken... Volgens verschillende instanties zou ik wel mijn gelijk krijgen, maar of ik ook mijn geld krijg is mar de vraag...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-10-2003 15:46 #655263 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inbraakveiligheid
hij word al aangeklaagd dooe justitie, en de enige manier om je geld terug te krijgen is door je te voegen in het strafproces. dat heb ik gedaan, en dan mag je de verdachte dus schriftelijk verzoeken de vergoeding geleden schade te betalen.. meer kan/mag je niet,. lekker klote geregeld, vooral als de dader in betalingsonmacht verkeerd . ik zit er ook aan te denken , als er niet op de brief gereageerd eens evenlangs te gaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-10-2003 22:56 #655264 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inbraakveiligheid
asje maar oppast dat je geen strafbare akties uithaalt, daar maak je je eigen zaak alleen maar slechter op. Gewoon vriendelijk verzoeken om de poen en een beetje aandringen, maar dan zonder honkbalknuppel oid.
Suc7!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-12-2003 23:22 #655265 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inbraakveiligheid
Hallo allemaal,

In de lijn van alle eerdere trieste berichten: ook bij mijn Volvo 340 is twee dagen geleden 's nachts ingebroken (waardeloze radio weg). Methode: het kleine driehoek raampje van de linkerachterdeur was ingeslagen.
Mijn vraag: aangezien vervanging van dit raampje bij Carglass E129,= kost, zou ik graag willen weten of deze klus zelf te klaren is (binnen een dag), ik heb namelijk wel zo'n raampje (in een deur) liggen). Ik lees dat de stijl door de hele deur loopt. Moet je eerste het hoofd-raam + mechanisme verwijderen? Hoe krijg je die spijl los?

Alvast bedankt voor de reacties!

Evert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-12-2003 23:48 #655266 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inbraakveiligheid
De ervaren monteur van carglass is er bij mij dik 2 uur mee bezig geweest, bloed, zweet en koffie.. veeel koffie,

By the way,

Vandaag ben ik bij de rechtzaak aanwezig geweest, ik werd door de officier van justitie uitgenodigd,

Daar zat de zielepoot, en oh, oh, oh, wat had hij een spijt, sukkel....

Maargoed, ik werd in het gelijk gesteld, mijn schade word door de staat vergoed, en de staat gaat het weer verhalen op de dader,

Eind goed, al goed.

Maar om even terug te komen op je raampje, het is echt een rotwerk, de stijl in je achterraampje (Deltaraampje genoemd) gaat helemaal door je deur heen tot onder, bij mij zat hier ook de electrische slotbediening op en de schroeven zaten helemaal vastgerot, daarbij past het eigenlijk... net.. niet of wel, de arme man had er een bus WD40 op leegespoten, en door de kracht was het raampje bijna geklapt.. waardeloos.

Mijn tip.. laat een monteur van carglass met zijn collega's een uur piemelen en ga zelf lekker koffie en boodschappen doen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-12-2003 10:07 #655267 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inbraakveiligheid
Nou, gefeli, Paul, en laten we hopen dat het nu niet gauw nog een keer gebeurt.

Evert, suc6 met de afwikkeling van deze ellendige gebeurtenis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-12-2003 20:10 #655268 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inbraakveiligheid
Bedankt! Ik heb vandaag al even achter het deurpaneel gekeken. Die schroeven zitten inderdaad muurvast, ik heb ze al ingespoten, hopelijk gaat het zaterdag dus makkelijker. Verder zit er bovenaan een soort popnagel. Is die uberhaupt wel los te maken? Ik zit al te denken aan een sloop-deurtje...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-12-2003 20:54 #655269 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inbraakveiligheid
Die pompnagel is uit te boren en erna moet je er dan een nieuwe inzetten. Ik heb het een 8 jaren geleden ook gedaan. Het was niet makkelijk maar het is me wel gelukt...ik weet nog wel dat het raampje ingesmeerd moest worden omdat deze dan makkelijker glijt.
Suc6

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
08-12-2003 11:41 #655270 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inbraakveiligheid
Het raam is succesvol vervangen (in 2,5 uur)! Het raam schuift wel wat heen en weer bij op- en neerdraaien, maar ik zag dat dat ook bij het andere (goede) raam het geval is. In ieder geval bedankt voor de tips.
Groeten, Evert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets