Sleuteldag 29-9-2018
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
v0lv0freak;252015 schreef : De inschrijvers hebben een mail gehad. Ik vermoed dat je die dus niet hebt gehad?
Niet gehad (helaas).
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
leverde op dat het niet de distributieriem was die verkeerd stond, maar dat het vliegwiel
45 graden fout gemonteerd zat. Precies één boutgat dus. Vandaar 60 graden voorontsteking
in plaats van 15. Dat betekent dus nog een extra dagje sleutelen aan deze Volvo 360.
Gelukkig hoeft de carburateur niet meer uit elkaar.
Op de terugweg liep hij wel aardig bij een snelheid van 120 a 130km/h.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Offline
- Moderator
Bart en ik waren om 18:30 als laatste klaar. Ik wil de auto starten, niks.... Startmotor draaide wel rond, maar sloeg niet aan. Ik had meteen het vermoeden dat de stekker van de brandstofpomp los was, omdat ik de slangen allemaal had vervangen en daar niet meer naar had gekeken. Met Gerard nog even samen gekeken, idd die (veel te korte) stekker. Met een brug is het gelukkig snel gepiept. Om 19:00 was ik ook op weg naar huis
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Steven340
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Vooral ook om anderen te helpen bij hun klus is verrassend leuk om te doen. Ik leer redelijk snel; één keer iets gezien of gedaan en kans van 9 op 10 dat ik het de volgende keer uit het hoofd weer kan. Zo'n sleuteldag is erg leuk om die kennis te vergroten en bij te houden.
Buiten dat was het natuurlijk ook gewoon erg gezellig om iedereen weer te zien!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Offline
- Moderator
Ben er zelf erg tevreden mee!
De auto heeft al GLT bladveren. Maar door de loadajusters is dat effect nihil. Ik heb disteren dus blokken van 22mm geplaatst (zelf op maat gemaakt).
De voorkant was al verlaagd, aldus Dai 2 cm.
François, bedankt nog voor de test verlaging
Nu dus ontdekt dat uploaden vanaf de telefoon rechtstreeks kan. Heerlijk! Binnenkort mijn blogs maar weer eens updaten....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Ik heb vandaag een eerste testronde gemaakt van 15 km met mijn 360. De brandstofpomp doet zijn werk geruisloos dus mijn klus lijkt geslaagd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Offline
- Moderator
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
v0lv0freak;252028 schreef : Zie hier het resultaat Steven.
Ben er zelf erg tevreden mee!
De auto heeft al GLT bladveren. Maar door de loadajusters is dat effect nihil. Ik heb disteren dus blokken van 22mm geplaatst (zelf op maat gemaakt).
De voorkant was al verlaagd, aldus Dai 2 cm.
François, bedankt nog voor de test verlaging
Nu dus ontdekt dat uploaden vanaf de telefoon rechtstreeks kan. Heerlijk! Binnenkort mijn blogs maar weer eens updaten....
Ziet er keurig uit!
Wat is de bandenmaat?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.