× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Volvo Klassieker Beurs

Lees meer
20-09-2018 08:46 #976955 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo Klassieker Beurs

leonsteyns;251885 schreef : auto-en-vervoer.infonu.nl/transport/1806...of-caravan-2018.html

Quote: "Bij het maximaal te trekken gewicht gaat het wel om de maximum massa van de aanhangwagen of caravan = ledig gewicht + het laadvermogen." Zo is het mij bij de toenmalige bekeuring ook door Oom Agent uitgelegd...


dan vrees ik dat je onterecht bent bekeurd en de bekeuring met succes had kunnen aanvechten. Zie ook mijn link van de het politieforum, waar ook een voorbeeld staat van agenten die de regels foutief hanteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-09-2018 14:51 #976958 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs

General Custom;251877 schreef : En leuk dat je komt!
Blijf ook zeker even kletsen op de stand als je zin hebt, die is altijd erg gezellig :D


Komt zeker goed Bart!:):):)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-09-2018 17:25 #976960 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs
hulp gevraagd!

Wegens het uitvallen van een auto komen we last minute een auto te kort voor op onze stand. Is er iemand die zijn auto een weekend op de beurs wil showen?

Dit mag zowel een mooie auto als een opknapper zijn en alles er tussenin. Dat past bovendien leuk in het thema "aan het werk". De auto kan vrijdag tussen 15:00 en 18:00 uur of zaterdag tussen 8:00 uur en 10:00 uur gebracht worden en zondag om 16:00 uur worden opgehaald.

Heb je tijd en zin, laat het ff weten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-09-2018 19:00 #976964 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Volvo Klassieker Beurs

leonsteyns;251880 schreef : Ook hier weer: de TMM van deze trailer is 3500kg.
Nogmaals, het (leeg)gewicht van de trailer heeft niets te betekenen voor het wel of niet mogen rijden of trekken ervan. Alleen de TMM telt...



heb ik ook altijd zo begrepen.
Maximummassa's tellen, ook al heb je er alleen een boterhammetje op liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-09-2018 21:06 #976968 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs

General Custom;251892 schreef : hulp gevraagd!

Wegens het uitvallen van een auto komen we last minute een auto te kort voor op onze stand. Is er iemand die zijn auto een weekend op de beurs wil showen?

Dit mag zowel een mooie auto als een opknapper zijn en alles er tussenin. Dat past bovendien leuk in het thema "aan het werk". De auto kan vrijdag tussen 15:00 en 18:00 uur of zaterdag tussen 8:00 uur en 10:00 uur gebracht worden en zondag om 16:00 uur worden opgehaald.

Heb je tijd en zin, laat het ff weten.



Ik kan mijn Belgische millionaire vrijdag brengen maar ik heb alleen een ticket voor zaterdag omdat ik dan zelf met een kraam sta. (Vrijdag opbouwen, zaterdag weer gaan)

Is het mogelijk dat ik de auto zaterdag weer eind vd dag meeneem en dat iemand anders nog voor de zondag zijn/haar auto op de clubstand zet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-09-2018 21:17 #976969 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs

General Custom;251892 schreef : hulp gevraagd!


Inmiddels hebben we de plaats opgevuld yeehaa!

Robert340;251900 schreef : Ik kan mijn Belgische millionaire vrijdag brengen maar ik heb alleen een ticket voor zaterdag omdat ik dan zelf met een kraam sta. (Vrijdag opbouwen, zaterdag weer gaan)

Is het mogelijk dat ik de auto zaterdag weer eind vd dag meeneem en dat iemand anders nog voor de zondag zijn/haar auto op de clubstand zet?


Super bedankt voor het aanbod Robert.
Op zaterdagmiddag een auto weer meenemen is niet onmogelijk maar lastig te regelen op het laatste moment gezien de lift officieel niet in gebruik is op zaterdagmiddag/avond. Inmiddels heb ik de plaats voor beide dagen op kunnen vullen met een andere mooie 340. Gezien het zo lastig te regelen is geniet dat even de voorkeur zo op het laatste moment. Toch reuze bedankt voor het aanbod en het meedenken.

Vind je het leuk als ik je benader voor de volgende Volvodrive Treffen of Volvo Klassiekerbeurs?

Nu zijn we natuurlijk allemaal wel benieuwd wat voor kraam je hebt, een beetje reclame voor jezelf maken mag altijd :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-09-2018 21:29 #976970 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs

General Custom;251901 schreef :
Nu zijn we natuurlijk allemaal wel benieuwd wat voor kraam je hebt, een beetje reclame voor jezelf maken mag altijd :D



Ja dat weten we zelf ook nog niet, een beetje van dit en een beetje van dat. Gewoon particuliere verkoop / zolder opruimen.


Ik heb wat 343/340 spullen, waaronder een tussentype glasvezel voorspoiler die opgeknapt moet worden (ligt in drie stukken, heb ik zelf ook ooit zo gekocht), verschillende typen Volvo speakers (niet 300) en Amazon en katterug spullen.



Mocht het niet doorgaan en jullie hebben toch mijn auto nodig dan kan ik zondag ook wel ophalen denk ik, maar dan moet ik wel een lift regelen.

General Custom;251901 schreef : Vind je het leuk als ik je benader voor de volgende Volvodrive Treffen of Volvo Klassiekerbeurs?


Ja hoor geen probleem!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-09-2018 21:33 #976971 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs
Klinkt leuk, ik kom zeker even kijken en buurten.

Robert340;251902 schreef : Mocht het niet doorgaan en jullie hebben toch mijn auto nodig dan kan ik zondag ook wel ophalen denk ik, maar dan moet ik wel een lift regelen.


Dank je. Mochten we nog problemen hebben dan contacteer ik je.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-09-2018 21:54 #976974 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo Klassieker Beurs
Robert, mocht het nodig zijn kun je zondag een lift van me krijgen. Ik moet 's middags weer een auto ophalen en woon ook in de Achterhoek :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-09-2018 21:57 #976975 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs

volvofiel;251907 schreef : Robert, mocht het nodig zijn kun je zondag een lift van me krijgen. Ik moet 's middags weer een auto ophalen en woon ook in de Achterhoek :)

Dat klinkt goed, morgenmiddag ga ik alvast naar de beurs, dus ik zal voor ik vertrek nog even hier voor de zekerheid kijken of ik met één of twee auto's kom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets