× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-10-2017 21:59 #972549 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
Ik ga ook de zolder eens goed opruimen en wat mooie V300 spullen inladen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-10-2017 23:25 #972555 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
Zouden we er niet goed aan doen om Robbert Jan, die ons feitelijk uitnodigt op wat eigenlijk zíjn afspraak was, hierin even te horen?
Nu lopen we naar mijn mening een beetje op de feiten vooruit. Het is niet handig als we straks allemaal met een hoop spullen aan komen zetten, terwijl daar misschien niet de plaats of de tijd voor is. Bovendien vind ik het ook niet netjes als we dit niet vooraf overleggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-10-2017 09:51 #972568 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober

General Custom;247239 schreef : Zouden we er niet goed aan doen om Robbert Jan, die ons feitelijk uitnodigt op wat eigenlijk zíjn afspraak was, hierin even te horen?


Zolang de Zweden daar rondlopen zou ik liever geen onderdelen verhandeld zien worden. Ik heb iedereen mee uitgenodigd om de 300 serie in een beter daglicht te stellen (hoe meer positieve exposure hoe meer mensen misschien gaan denken om er toch eentje te gaan rijden), vandaar dat ik het ook zo leuk vind als de diesel van Steven komt, een vario, een 360, een jaren 70 versie of een jaren 90 versie doet er niet toe ,.... kortom een mooie mélange van wat ondertussen toch wel als zeldzaam te bestempelen valt. De staat van de wagens is bijzaak, ze vinden het leuk dat ze nog op de weg zijn en niet ergens staan te verstoffen! Wees je er van bewust dat ze misschien een foto :photo: van je wagen gaan nemen....in wat voor een staat :fde wagen ook is.

Als ze eenmaal weer vertrokken zijn, heb ik er helemaal niets op tegen om nog even een kofferbakverkoop te doen... maar Cybille zal waarschijnlijk ook gefotografeerd worden dus zal ik eens voor de dag komen met een personenuto :confused: en geen half onderdelen magazijn :drool2:.

Als we nu ook nog eens zo een weer zouden kunnen hebben als het afgelopen weekend :worship:..... maar dat is waarschijnlijk teveel gevraagd :groovy:?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-10-2017 11:38 #972733 door Mark Smeets
Ik heb zojuist met een ex collega contact gehad. Er is zaterdag geen productie. Dat is mooi, want dan is de parkeerplaats een stuk leger!

Het ziet er ook naar uit dat het 's ochtends droog is. Google zegt de hele dag droog, weer online app zegt 0,7mm neerslag vanaf 's middags (bijna niks dus).

Dus de vooruitzichten zijn prima. Wie komt er zaterdag definitief?!
Ik ben erbij!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-10-2017 17:00 #972740 door Steven340
Ik ook met de diesel, voor zo'n end ook wel gunstig :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-10-2017 11:14 #972749 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
Ik moet even kijken of het gaat lukken, nog een paar privé-dingen die tussendoor zijn gekomen.
Met de 340 gaat helaas sowieso niet lukken, maar mijn broer wil zijn 440 wel een dagje doneren. Dan heb ik toch wat bij dat uit die fabriek komt :+

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-10-2017 20:08 #972756 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
Ik moet dit weekend plotseling werken dus ik kan helaas niet komen.
Ik vind het echt heel jammer want ik keek ernaar uit maar het is niet anders.
Er had nog niemand mij een pm gestuurd ivm het rijden, dus dat is prima zo.
Hopelijk zet er nog iemand foto's online want ik ben wel heel nieuwsgierig!!
Tot een volgende keer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-10-2017 21:22 #972767 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
Ik wil langs deze weg nog eens iedereen bedanken die gisteren de trip naar Born heeft gemaakt!
Ik ben zeer benieuwd wat dat er allemaal geschreven gaat worden over ons.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-10-2017 22:55 #972768 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
Vanmiddag onze Zweedse bezoekers om 16.30 uur op de trein gezet naar Schiphol,
Uiteindelijk is het een heel enerverend bezoek geworden waarbij ik en mijn zoon Lars onbedoeld een groete rol toebedeeld hebben gekregen. Donderdag nacht waren ze gestrand met de 343 op de A1 net voorbij Kootwijk. Lars en ik zijn nog om 00.40 uur vanuit huis vertrokken om de 343 op te halen en de Zweden te voorzien van een leenauto. Hiermee konden zij naar het hotel en hebben wij de auto op de ambulance mee terug naar huis genomen. De volgende ochtend (vrijdag) de auto weer gerepareerd (ontsteking). Vrijdag zijn de Zweden hier op bezoek geweest en hebben we uitgebreid foto's gemaakt en over onze hobby's gesproken. Namnes hen moet ik iedereen nogmaals bedanken voor alle gastvrijheid die zij hebben mogen ontvangen. Zij waren werkelijk overweldigd door de manier waarop zij overal zijn ontvangen. Al afspraken gemaakt om hen in Stockholm te gaan bezoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-10-2017 09:34 #972769 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
Ow, wat een verhaal! Dan zijn ze bij jullie wel aan het goede adres geweest!

BTW: is die 343 bij jullie achtergebleven?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets