× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober

Lees meer
10-10-2017 21:54 #634593 door Robbert Jan Veraa
Het Zweedse oldtimer magazine Klassiker heeft een Volvo 343DL uit 1980 die ze terug in het verkeer hebben gebracht en waarover ze al een aantal keer een leuk artikel hebben geschreven in hun blad.
Peter van den Drift, Andre Minet en mezelf hebben hen ontmoet afgelopen augustus op de VROM in Goteborg waar ze ons toen vertelden dat ze met de 343 naar de fabriek wilden gaan (terug naar waar het begonnen was).

Wel nu is het zover en aanstaande zaterdag 28 oktober komen ze naar de Nedcar site in Born.
Ik heb met ze daar afgesproken om 10 uur met Cybille en het zou me zeer leuk lijken als we daar met meerdere wagens kunnen opduiken, sommige wat ouder, andere wat jonger, kortom het maakt niet uit wat zolang het maar een 300 is.
Ik weet dat het juist voor de schorsingsperiode is in Nederland en dat al een aantal van onze schatten in de motteballen steken dan.
Maar wat een kans is het voor de 300 om eens als echt geliefde wagen naar buiten te komen.
Tot in Born op de 28e....10 uur!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-10-2017 22:08 #972491 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
Erg leuk!

Is ee een exacte locatie bekend Robbert Jan? Of is het letterlijk voor de deur/poort van Nedcar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-10-2017 22:17 #972493 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
Komt Wim ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-10-2017 22:48 #972494 door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
De auto s die gebruikmaken van de kwarttariefregeling moeten pas vanaf 1 december op stal dus 28 oktober hoeft geen probleem te zijn voor onze leden met een dergelijke Volvo
300

Misschien dat ik ook met een 340 aanwezig zal zijn

Mvg

André

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-10-2017 08:43 #972495 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
Het is letterlijk voor de hoofdingang dat we afspreken.
Hoe meer wagens dat er komen hoe leuker het gaat zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-10-2017 09:33 #972498 door Mark Smeets

volvomania;247174 schreef : Het is letterlijk voor de hoofdingang dat we afspreken.


Ik zal even navragen of ze op zaterdag werken. Want dan is de parkeerplaats aardig vol en zal er bij de hoofdingang 0 parkeerplek zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-10-2017 17:51 #972515 door 16673-dummy
Het lijkt me erg leuk, maar het zal van het weer afhangen. Ik rijd alleen met droog weer in mijn 360.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-10-2017 00:42 #972519 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
Ik ga er ook bij zijn. Ik ben nog niet eerder met de 340 naar de fabriek gereden dus dit is een mooie gelegenheid.

Lijkt me leuk om daar foto's van alle auto's te maken met de Zweden erbij. Ik neem in ieder geval een goeie camera mee.

En ook leuk om er samen met een paar anderen naar te rijden?
Ik kom vanuit de Achterhoek in de buurt van Doesburg, dus stuur mij graag een pm als je dat ook leuk lijkt!
Hier is mijn route (vertrek om 8 uur vanuit Doesburg.):

N317 -> Doesburg -> A348
Velp -> N325
Arnhem
-> A325
Nijmegen -> A73
Venray
Venlo
Roermond
E25 -> Born



Als er heel veel mensen tegelijk via de A50 willen terugrijden (naar waar dan ook) dan ga ik ook via de A50 terug, dus ik hoor het graag of er iemand zin heeft in een ritje 's ochtends vroeg op 28 oktober of in de middag na afloop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-10-2017 10:20 #972520 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bezoek Zweeds oldtimerblad Klassiker aan Born op 28 oktober
Tijdens het bezoek gaan de redactieleden ook nog naar het Daf Museum en naar Hans Blokzijl. Op vrijdagochtend 27 oktober om 9.30 uur hebben we bij mij hier in Lienden afgesproken. Ik ken deze redactie daar we in het vorig blad een groot artikel hebben staan van een 245 Turbo van een relatie van mij. Deze auto heb ik voorzien van een speciaal onderstel en van die auto is een hele fotoshoot gemaakt. Vandaar uit is weer het contact ontstaan over de 300 series en wilden zij graag langskomen om bij mij te komen kijken. De koffie staat klaar op 27 oktober voor diegene die het gezellig vind om met zijn 300 serie langs te komen (voor het geval dat je 28 oktober niet kan). Zel moet ik 28 oktober rijden met de rallyauto dus helaas kan ik er niet bij zijn.

Groet Gerard Mulder
Achterstraat 7
4033 BM Lienden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-10-2017 11:10 #972522 door Mark Smeets
Wat een toeval, ik ben die vrijdag toevallig bij Gerard voor het vervangen van het onderstel van mijn 760. Komt goed uit :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets