× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Sleuteldag Svenska Bildelar 30-09-2017

Lees meer
02-10-2017 15:28 #972410 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Sleuteldag Svenska Bildelar 30-09-2017

Lucluc;247078 schreef : Dit is interessante informatie. Heb je goede gebruikte topmounts geplaatst? Betekent dit dat er geen goed alternatief verkrijgbaar is? Veel 300-series sturen veel te zwaar en dat komt meestal door versleten topmounts.

Ik ben heel benieuwd naar de gele koni's. Ik hoop een keer bij een evenement een stukje mee te kunnen rijden. Ik ben nu best happy met de rode, maar als het beter kan dan is dat leuk.


Ik heb een setje nieuwe originele top mounts weten te bemachtigingen.
Op dit moment is er geen vergelijkbaar alternatieve. De PU versie die erin zit is sowieso veel harder, elke trilling komt door in de auto. Niet prettig. Nu echt een genot!

Je mag best een keer met mij mee rijden, maar ik heb kortere en stuggere veren van Dai. Hierdoor is het vinden van een goede combi met schokdempers erg lastig!
Jij hebt volgens mij nieuwe originele veren? Dan moet je eens met Hans meerijden, die heeft speciale monroe gas dempers, schijnt echt super te rijden! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-10-2017 15:47 #972411 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag Svenska Bildelar 30-09-2017

v0lv0freak;247082 schreef : Je mag best een keer met mij mee rijden, maar ik heb kortere en stuggere veren van Dai. Hierdoor is het vinden van een goede combi met schokdempers erg lastig!


Nee, ik heb ook die veren. 2 cm verlaagd. Met rode koni's in neutrale stand prima voor mij. Iets aan de stugge kant, maar het rijdt comfortabel genoeg. De wegligging is zeer goed.

Gelukkig heb ik nog goede gebruikte topmounts, maar het is goed om te weten als er een alternatief is. Helaas dan.

Fijn als ik een keer mee kan rijden. Dan weet je pas écht hoe een combinatie voelt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-10-2017 16:00 #972412 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Sleuteldag Svenska Bildelar 30-09-2017
Dan ben ik ook wel benieuwd naar jou veren! Ik heb mijn veren al gekocht voordat deze standaard -2 cm veren te koop waren.
Veren zijn niet perse te stug, maar de dempers nog net iets te slap. De auto veert na drempels of hobbels op de snelweg nog een keer na. Met de rode koni's was dit 3 keer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-10-2017 16:55 #972413 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag Svenska Bildelar 30-09-2017

v0lv0freak;247084 schreef : Veren zijn niet perse te stug, maar de dempers nog net iets te slap. De auto veert na drempels of hobbels op de snelweg nog een keer na. Met de rode koni's was dit 3 keer.


dat 'probleem' komt mij niet bekend voor. De auto deint zeker niet na.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-10-2017 13:31 #972423 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Sleuteldag Svenska Bildelar 30-09-2017

Lucluc;247085 schreef : dat 'probleem' komt mij niet bekend voor. De auto deint zeker niet na.


Heb ik ook geen last van met rode koni (1.25 slag open vanuit dicht stand) en zelfde 2cm verlagingsveren. Veren liggen bij opkrikken van voorwielen wel iets los in de schotel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets