- Berichten: 98
Dante's 340 Special
- Wouter Borsje
- Offline
- Expert lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Wel wat pijn in m'n hart, maar ik weet dat-ie een goed onderkomen heeft gekregen. Het woord "conserveren" viel, dus dat stemde mij wel vrolijk...
Dat houdt in dat er net iets meer dan 300km mee is gereden in iets meer dan 3 maanden...:snif:DanteG;234757 schreef : Nope. Nog steeds niet. En nog wel meer dingen niet. Had het druk met wat andere dingen...
Gisteren, 4500km als Volvorijder:
Vandaag de 113500 over gegaan onderweg naar Fred.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Steven340
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
De combinatie van vario met schuifdak en airco en zonder klokje op het dashboard is volgens mij heel erg zeldzaam, maar wel goed bedacht.
Dus ik hoop dat er weer een liefhebber zich erover heeft ontfermd, zoals Dante zichzelf wel had bewezen in dit topic.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Steven340
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Het feit dat deze daar staat zal het wel een liefhebber zijn.
www.volvo300club.nl/auto.php?autoid=741
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Ik lees dit nu pas, maar ik ben inderdaad de nieuwe eigenaar van deze prachtige auto!
Helaas heeft de auto ondertussen wat mankementen gekregen. Zo maakt de auto af en toe veel te hoge toeren, verbruikt heel erg veel olie, kan het schuifdak niet open, en begint er rond om overal wat roest te komen. Het dak was al zo toen ik hem kocht.
De dynamo en startmotor heb ik beide al een keer vervangen, en ik heb Fred een keer de onderkant voor roest laten behandelen.
Ondanks deze mankementen ben ik nog nooit in de steek gelaten. Ik heb er ondertussen flink wat mee gereden, vanavond gaat hij door de APK.
Morgen avond ga ik toch even kijken naar een andere parel, mocht de APK te duur uitvallen. Een Volvo 340 S special uit 1987. 1e eigenaar.
Ik moet even goed gaan nadenken hoe en wat, aangezien dit allemaal veel geld is voor een 20 jarige
Groet,
Luuk
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
www.google.com/maps/contrib/104920132311...3456!4m3!8m2!3m1!1e1
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- BartJu
- Offline
- Elite-lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- Berichten: 214
Over de hoge toeren af en toe: check EMVK eens. AL shet af en toe si, is het mogelik de geforceerd terugschakelen zijde, aangestuurd via knop in middenconsole (bergrem), kickdown (gaspedaal) en remdrukschakelaar (ivm noodstop).
Deze kunnen wel eens 'blijven hangen'.
ALs het dus vooral na goed remmen is, heb je al een usual suspect te pakken dus.
OP forum staat hierover meer, net als op clubsite.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.