Forum update

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-03-2021 19:36 #1040986 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Forum update
Dat moet je even zelf aanzetten.

Klik rechtsboven in beeld op je gebruikersnaam, en kies User settings. Dan kies je voor het tabblad Account en staat ergens halverwege Conversation Detail Options met daarnaast Show Signatures, en dat staat standaard niet aangevinkt. Dat vink je dan alsnog aan, vervolgens scroll je helemaal naar (rechts)onder en bevestig je daar je keuze (Aanpassingen bewaren, dat staat weer wel in NL).

Je onderschrift is nog gewoon bewaard van voor de Grote Forumverbouwing, je kan het daar ook aanpassen. En je ziet alle onderschriften van de anderen ook weer ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
17-03-2021 20:14 #1040988 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Forum update
Ah, kijk, gevonden! Ze zijn er dus weer.
Dank voor de tip, zo ver was ik nog niet in de settings dorgedrongen (en weet ook niet of ik dit daar zou hebben gezocht).

Edit: al is het wel weer typisch dat het bij mijn post hierboven wel zichtbaar is, maar in deze niet (nu, bij mij).

Edit 2: na plaatsen van de edit weer wel, kennelijk iets met een refresh of zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-03-2021 20:18 #1040989 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forum update
Niels is al lekker aan het experimenteren! Goed bezig! Onderschriften moet je inderdaad zelf even inschakelen, is nu een gebruikersoptie terwijl in het vorige forum het een forumoptie was. De inhoud is mee geëmigreerd uit het oude forum.

Ja het Engels/Nederlands is nog vervelend, ik probeer elke dag een aantal vertalingen te doen. Er is veel verandert vanuit V3, hetgeen nu Nederlands is is nog allemaal erfenis van Wouter zijn vertalingen in V3 + ik denk nu zo'n 250 frases van mij.

De avatars, krijg er nog geen vinger achter waarom sommige wel vullend krijgen en sommige niet. Edit: Zit nu te kijken dat forumbeheer (Diede en ik wel vullend krijgen, en geregistreerde gasten ook) Vermoedt dat het dus een gebruikersgroep instelling is, nu even kijken waar die knoppen zitten :wtf2:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-03-2021 20:59 #1040990 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forum update

2 Fast 4 U;n416998 schreef : Afbeelding 1000 x 1000 pixels nog geen volledig avatar

zelfs bij 4500 x 3300 geen volledig avatar


Avatar grootte is nu een gebruikersgroep instelling, voor V3C leden stond deze op de waarde 50x50 nu vergroot naar 125x125 zodat hij beeldvullend is als je je avatar opnieuw toevoegt. Grotere avatars tonen kan momenteel niet, die optie zit niet in Vbulletin, mogelijk in een volgende update. Ik kan het hard coded forceren, net geprobeerd in de test omgeving maar dat sloopt meer dan me lief is, layout schaalt niet lekker mee en op mobile devices wordt het helemaal een zooitje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
17-03-2021 21:22 #1040991 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Forum update
Yep, werkt. Ik ben na het onogmaals instellen wel full-size (om ook maar wat engels erdoro te gooien).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
17-03-2021 22:00 #1041001 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Forum update
Heb het nu ook vullend

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-03-2021 23:22 #1041002 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Forum update
Wauw! Hulde voor een ieder die meegewerkt heeft aan het nieuwe forum. Het is even wennen na de tien jaar die ik op het oude forum gezeten heb maar wat is dit een frisse look! Helemaal top :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-03-2021 09:15 #1041004 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Forum update
Wat een genot om zo eenvoudig vanaf je telefoon een nieuwe avatar in te kunnen stellen. Fijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-03-2021 09:42 #1041005 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forum update
Haha, ja het is nogal wat als je technisch ineens 20 jaar vooruit gaat ;D Maar toch nog een beetje retro door het opnieuw toevoegen van de smileys uit het oude forum :V300:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
19-03-2021 18:17 #1041011 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Forum update
Vanaf de telefoon? Is er ook een app voor, bv Tapatalk? Of gewoon browser op telefoon?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets