Help pomp van mijn stuurbekrachtiging heeft kuren

Lees meer
24-12-2018 14:48 #980266 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Help pomp van mijn stuurbekrachtiging heeft kuren
Zijn die greenbooks eigenlijk gebonden of bestaan ze uit losse vellen met een ringband erdoor? We hebben op het werk een scanner met auto document feeder en OCR direct naar PDF. Als de boel niet vastloopt is inscannen van een stapel losse vellen een peulenschil.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-12-2018 16:37 #980267 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Help pomp van mijn stuurbekrachtiging heeft kuren

powerflux;252728 schreef : Zijn die greenbooks eigenlijk gebonden of bestaan ze uit losse vellen met een ringband erdoor? We hebben op het werk een scanner met auto document feeder en OCR direct naar PDF. Als de boel niet vastloopt is inscannen van een stapel losse vellen een peulenschil.


Het zijn voornamelijk in elkaar geniette boekjes welke op hun beurt weer in een ringmap zitten.
De onderdelenboeken bestaan wel uit losse vellen in een ringmap, maar daarvan is het praktisch nut natuurlijk wat minder van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-12-2018 16:49 #980268 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Help pomp van mijn stuurbekrachtiging heeft kuren
ik vind de onderdelenboeken nog wel eens handig om te zien hoe iets ongeveer in elkaar steekt. wat er zoal tussen de ene en de andere component kan zitten en hoe een leiding ongeveer loopt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-12-2018 11:29 #980308 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Help pomp van mijn stuurbekrachtiging heeft kuren
Misschien is dit wat:


www.skandix.de/en/spare-parts/suspension...eering-rack/1032273/

www.skandix.de/en/spare-parts/suspension...eering-rack/1032274/


Het beste even contact opnemen wat ze precies hebben en qua beschikbaarheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-01-2019 18:28 #980329 door Ted Bogers
Beantwoord door Ted Bogers in topic Help pomp van mijn stuurbekrachtiging heeft kuren
Ik ben een beetje laat door weer eens een te drukke tijd.
Bedankt voor alle info. Ga verder aan de slag met de stuurbekrachtiging.
Weet iemand ook in wat voor auto's het renault 1400 blok nog meer gebruikt zijn.

Misschien dat ik daar nog iets kan vinden
Ted Bogers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-01-2019 18:44 #980330 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Help pomp van mijn stuurbekrachtiging heeft kuren
Tip: google eens op "Renault Cleon engine" of "moteur Renault Cleon", dan kom je er achter dat die motor in ontzettend veel auto's is gebruikt. In bijna alle Renaults met een cijfer (4, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 18, 19, 21,...), maar ook recenter zoals de Twingo, Clio en Express. Ook bij andere merken vindt je ze terug, natuurlijk in de Daf 55 en Daf/Volvo 66, en recenter gebruikt Dacia deze blokken geloof ik ook nog in o.a. de Logan.

Helaas zijn dat wel bijna allemaal oude lichte auto's, dus meestal zonder stuurbekrachtiging. Het meeste kans maak je denk ik met een Clio, die kon je nog wel eens tegen op de sloop en zijn wel uit het tijdperk dat ook lichte auto's al vaker van stuurbekrachtiging werden voorzien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
07-01-2019 14:51 #980344 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Help pomp van mijn stuurbekrachtiging heeft kuren
Als het dan toch zo'n zoektocht moet worden naar een vervangende passende pomp (die, als je er eenmaal een hebt gevonden, ook al het nodige voor de kiezen heeft gehad), is het dan niet een beter idee om je huidige pomp te laten reviseren? Dit adres is redelijk in de buurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-01-2019 21:03 #980347 door Ted Bogers
Beantwoord door Ted Bogers in topic Help pomp van mijn stuurbekrachtiging heeft kuren
Bedankt General en Niels

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets