Hoi! Monique stelt zich (opnieuw) voor, nu mét Amazon

Lees meer
19-09-2023 10:23 #204739 door Monique Schaeffer
Beantwoord door Monique Schaeffer in topic Hoi! Monique stelt zich (opnieuw) voor, nu mét Amazon

Opnieuw welkom Monique! Zeker niet de enige in het Oosten. Voorheen in de Liemers en tegenwoordig in 'Ernhem', alhoewel Achterhoekers dat misschien niet eens meer het Oosten noemen  !
Geniet van je Amazon, hij lijkt precies op mijn eigen Amazon toen ik hem kocht, maar dan met twee deuren minder en een jaartje jonger!
Dag Stijn, 

Haha Arnhem valt niet onder de achterhoek heb ik me laten vertellen (ben zelf import uit het wilde westen ;-)) Genieten lukt zeker! 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-09-2023 10:26 #204740 door Monique Schaeffer
Beantwoord door Monique Schaeffer in topic Hoi! Monique stelt zich (opnieuw) voor, nu mét Amazon

Hoi Monique, wij hebben elkaar eerder geappt. Ik heb nog een Volvo boek voor je (gratis). Kan deze meenemen naar de beurs. Ik ben er zaterdag. Groet, Evert
Hoi Evert, Ja ik heb je nummer nog! Ik hoop ook zaterdag naar de beurs te kunnen, maar ik ben nog even afhankelijk van oppas voor onze jongste van 2,5 jaar. Ik app je als het me gaat lukken. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-09-2023 10:27 #204741 door Monique Schaeffer
Beantwoord door Monique Schaeffer in topic Hoi! Monique stelt zich (opnieuw) voor, nu mét Amazon

Hoi Monique, leuk dat de Amazon goed bevalt, ik woon ook in de Achterhoek - in Doesburg - Mocht je wat onderhoud willen plegen en het zelf ook bijwonen ben je welkom. Ik sta met mijn Stichting ook op de Beurs.
Als je onder mijn Avitar kijkt zie je een linkje naar mijn site, daar kun je lkezen wat we zo doen. Overigens ben ik veel Amazon onderdelen aan het opruimen, ik heb een Combi en een 123GT. Momenteel een witte '65 aan het restaureren, samen met de eigenaar. Hier nemen we rustig de tijd voor en mensen vinden het heerlijk om eens een dag uit de hectiek van werken te zijn. Wellicht tot ziens

mijn combi

 

en de 123GT (nog niet af)

 


 
Dag Ed, 

Wat leuk, Doesburg is inderdaad niet zover weg van Zieuwent. Graag maak ik nog eens van je aanbod gebruik. Ik PB je even. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-09-2023 11:18 #204743 door E. van Leijenhorst
Beantwoord door E. van Leijenhorst in topic Hoi! Monique stelt zich (opnieuw) voor, nu mét Amazon
Ok Monique, ik ben er rond 10.00 uur. Gr. Evert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.