Volvo Duett P210 uit 1965

Lees meer
24-03-2024 12:29 - 24-03-2024 13:20 #1044535 door Peter van der Geer
Volvo Duett P210 uit 1965 is gemaakt door Peter van der Geer
Omdat ik mijn vrije tijd aan andere hobby’s ga besteden, komt mijn Volvo Duett  - elke rit goed voor een of meer opgestoken duimen - te koop.

In 2016 is zij grondig gerestaureerd door de vorige eigenaar (foto’s en docu beschikbaar). In 2017 heb ik zelf de originele voorstoelen met bijbehorende bekleding hersteld. Tevens een dakimperiaal, originele buitenspiegels op de bumpers en goedwerkende Blaupunkt Frankfurt radio aangebracht.
De auto is nieuw geleverd 1965 in Zweden en sinds 1983 in Nederland geregistreerd. Het blauw met witte lakwerk is in mooie staat, evenals het lattenwerk en rest van het ruime interieur. Originele gordels bij voorstoelen, modernere gordels bij achterbank. Deze benzine-auto is voorzien van compleet gereviseerde B18A motor, waarmee je soepel in het verkeer meerijdt. Jaarlijks onderhoud bij Volvo-garage is gedocumenteerd.

Valt er nog wat te doen aan deze auto?
De spiegels van de vorige eigenaar op de portieren kunnen eraf. Twee plekjes op het plaatwerk kunnen mooier. Misschien maken white wall banden de auto nog mooier. Uit het Taxatierapport van juni 2023: Zeer fraaie goed onderhouden Duett. Staat altijd binnen geparkeerd. Fehac kwaliteitsklasse: 2. Zeer goed.
Richtprijs € 26.250.

Heb je serieuze belangstelling? Stuur een persoonlijk bericht.Peter

Volvo Duett, 1965

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.