loten gekocht op de VBK beurs 2015

Lees meer
28-09-2015 20:40 #154429 door René Minnebo
loten gekocht op de VBK beurs 2015 is gemaakt door René Minnebo
Mijn schoonvader en ik hebben zaterdag loten gekocht bij de kraam van Volvolotte.nl De hoofdprijs was een mooie katterug uit 1962. Ik had 4 loten gekocht en mijn schoonpa 2. Het ging al een beetje rommelig met het doorgeven van mijn Email adres. ik schijn een nogal lastige achternaam te hebben, maargoed na herhaaldelijk en letter voor letter mijn achternaam te hebben gespeld waren we klaar en stond ik te wachten op mijn bewijsje dat ik 4 loten had gekocht. Nee meneer daarom vroeg ik om uw Email adres u krijgt een bevestiging per mail. Oke nu of later, nee nu, oke dan blijf ik even staan. 10 min later nog geen mail. Ik weer vragen joh we hebben nog geen mail gehad klopt dat?? Nee dat klopt niet u moet een mail hebben gehad. Nogmaals mail adres gecontroleerd en die was goed dus nog ff geduld. Mijn schoonvader en ik gaan verder over de beurs en tijdens onze wandeling check ik mijn mail maar helaas geen mail. Toen nog maar ff vragen, blijkt er een flinke vertraging te zijn met versturen. Oke en wanneer kan ik dan de mail verwachten. Vanavond meneer, ik had een feest van mijn zoon die zijn 18e verjaardag vierde dus niet meer gekeken. Zondag ochtend controleer ik mijn mail en warempel geen mail. Ik bel om 13:13 met Volvolotte en het blijkt dat niemand de mail heeft gehad Maar zondag avond weet u meer want dan is de winnaar nl ook bekend. Ik vol spanning maar geen mail.

Maandag 28-9-15 ik controleer mijn mail en warempel nog geen mail, ik verwonder me er niet over eerlijk gezegd. Vanmiddag om 15:20 controleer ik mijn mail en ja hoor weer geen mail, ik bellen en na een lange tijd neemt er iemand op. Ja meneer er waren wat problemen met de mail, maar de trekking is inmiddels geweest en de winnaar is ook bekend (staat op de Website van Volvolotte) maar ik zal even voor uw kijken, ja u had 4 loten (dat wist ik ook wel) maar u heeft niets gewonnen.

Ik ben totaal niet te spreken over de manier zoals dit gegaan is en ik ben ook benieuwd of deze loterij ook volgens de regels gespeeld is. Ik ben geen deskundige maar als ik een lot koop wil ik die in mijn handen hebben, daarbij vindt ik dat de trekking op de beurs moet gebeuren en niet via de digitale weg. Je ziet dat er niet eens een mail verstuurd kan worden laat staan dat er een 1 of andere hacker inbreekt. Daarbij ben ik benieuwd of de VKV vereniging wel op de hoogte was van deze loterij en of zij ook dit goedkeuren zoals het gegaan is.

Als je merkt dat de mail op zaterdag niet werkt dan moet je stoppen met het verkopen van de loten en de boel afblazen en de mensen hun geld terug geven, maar niet door blijven gaan en maar blijven beloven dat het goed komt en dan de trekking doen terwijl niet iedereen de bevestiging mail heeft ontvangen. Ik weet tot op vanavond nog steeds niet welke lot nr's ik had.

Ik vind het een schande en overweeg om stappen te gaan nemen. Het gaat mij niet om de 4 euro maar meer om het principe.

Mijn schoonvader heeft al een boze mail naar Volvolotte verstuurd en dit was hun antwoord,

Excuses voor het ongemak. Er is blijkbaar niet bij iedereen een mail binnen gekomen. Vanavond krijgt u een mail wie de gelukkige winnaar van het arrangement is. U staat zeker bij ons op de lijst en heeft lotnummer: 58 en 59.

hier zakt mijn broek echt van af. Volgend jaar koop ik in ieder geval geen loten meer, tenminste niet op die manier.
Discussie gesloten.
Lees meer
28-09-2015 21:45 #154431 door Jules Bastin
Beantwoord door Jules Bastin in topic loten gekocht op de VBK beurs 2015

"René Minnebo" schreef:
De hoofdprijs was een mooie katterug uit 1962.

De hoofdprijs was geen katterug maar een 3-daags arrangement met de auto.

En wat betreft de loting zelf, ik snap vanuit hun kant wel dat het allemaal een beetje moeilijk kan zijn. Eerste keer op de beurs zelf, alles moeten regelen. En dan ook nog de loting erbij.

Volvo Amazon 2 Deurs uit '69 (restauratie)
Bezoek voor alle vooruitgangen en updates mijn site: www.julesbastin.nl
Discussie gesloten.
Lees meer
29-09-2015 05:33 #154452 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic loten gekocht op de VBK beurs 2015
Klopt Jules mijn fout. Ik heb volvolotte toch via hun website om opheldering gevraagd.

Ik heb mijn frustratie geuit en bij deze kan het topic gesloten of verwijdert worden.
Discussie gesloten.
Lees meer
29-09-2015 08:18 #154455 door Alain Pondman
Beantwoord door Alain Pondman in topic loten gekocht op de VBK beurs 2015
ter informatie:

Wij hebben vorig jaar de katterug "volvo Lotte" mogen winnen en om daar iets voor terug te doen, hebben wij dit jaar een 3-daags arrangement met een rit in de katterug verloot. Zodat ook iemand anders kan genieten van een weekendje weg met Volvo Lotte. Excuses voor het geval er bij u het idee was ontstaan dat de auto werd verloot in plaats van het arrangement. Volvo Lotte zal zelf nooit verloot of verkocht worden, aangezien zij onze passie en liefde voor het merk Volvo vertegenwoordigt en symbool staat voor ons bedrijf en hoe wij ons bedrijf willen runnen.

Hieronder de email die verstuurd is naar alle lootjestrekkers, tevens op onze website vermeld:
www.volvo-lotte.nl/nieuws/volvo-lotte-op-de-volvobeurs-2015

Vriendelijke groet, Alain en Robin, Volvo Lotte.

Old volvo's never die: Check onze nieuwe site vernoemd naar de gewonnen kattenrug: www.volvo-lotte.nl
Discussie gesloten.
  • Eelke de Wit
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • 240 / 244
Lees meer
30-09-2015 19:34 #154489 door Eelke de Wit
Beantwoord door Eelke de Wit in topic loten gekocht op de VBK beurs 2015
Mijn broer en ik hebben ook een aantal loten gekocht.
Daarbij een leuk contact gehad met de jonge dames, het bleek wel dat het invoeren van gegevens op een tablet nog enige ervaring vereist.
Ook vrijwel direct een bevestigende mail gekregen en daarna natuurlijk een nieuwsbrief etc etc.
Maar ik neem aan dat iedereen wel weet dat het gaat om het steunen van een goed doel, en misschien een beetje amateuristisch opgezet, ik ga in ieder geval niet van uit dat men op een dergelijke beurs bezoekers met loten á één euro per stuk wil benadelen.
Let wel, principes zijn te waarderen, voor mijzelf wens ik Volvo Lotte in ieder geval veel succes met hun doelstelling en wellicht op de volgende beurs de jonge dames iets beter instrueren. Ik koop in ieder geval wel weer ( digitale) loten en ik hoop ook te winnen.
Discussie gesloten.
Lees meer
01-10-2015 20:05 #154510 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic loten gekocht op de VBK beurs 2015
Hierbij nog 1 laatste reactie van mijn kant. Dat ik dacht dat de Volvo verloot werd was mijn eigen schuld en dat zal ik niet onder stoelen of banken schuiven, kwestie van ff beter het bord lezen wat erbij stond. Maargoed een 3 daags arrangement winnen was ook leuk geweest.

Waar het mij om gaat en of ik er een goed doel mee steun zal me een biet zijn, als men mij beloofd dat ik zaterdag een mail krijg met mijn lot nr's verwacht ik ook dat ik ze krijg en als men mij dit zondag beloofd en ik moet er maandag erop terug komen en dan te horen krijgen dat de trekking inmiddels is voltrokken zonder dat ik mijn eigen lot nr's te zien heb gekregen word ik behoorlijk pissig ja.

En als je ze dan ook via hun eigen site benadert krijg je al helemaal geen respons.

Dus heren van volvolotte ik heb tot op heden nog steeds niet mijn lot nr's via de mail ontvangen.

Volgend jaar koop ik in ieder geval geen loten meer, ik heb mijn lesje wel geleerd.

Dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb.

TOPIC SLUITEN AUB
Discussie gesloten.