Verlagingsveren op 360?
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Zie ook post in ander topic
Het is namelijk eindelijk zo ver, ik heb de verlagingsveren onder mijn 340 1.7 vandaan:
Vraag is nu: kan ik deze veren zonder meer overzetten op mijn Volvo 360? Er staat op de veren "V-maxx 35 VO 15 F" (whatever that may be?), zijn deze dan geschikt om onder een zwaardere 360 te zetten of zijn ze daarvoor te slap? En zijn dit dan de zogenaamde 'Intrax veren' of is dit weer wat anders?
Ik heb hier even op het forum rondgeneusd maar kon zo niet een antwoord vinden, dus vraag ik het hier maar even. :halo:
Ik hoop dus dat iemand die hier kaas van gegeten heeft mij even duidelijkheid wil geven, ik wil ook voorkomen dat als ik de boel straks eindelijk overgezet heb, dat dan mijn net aangeschafte banden bij inveren aanlopen in de wielkasten, daar zit ik niet op te wachten!
Alvast bedankt weer voor de reacties! :yesyes:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Die veren die jij hebt kunnen wel stuggere veren zijn. Het beste is om ze te vergelijken met originele veren. Vaak kun je het verschil in stugheid zelf wel merken wanneer je de veer indrukt.
Volgens mij kun je ze dus gewoon met een gerust hart onder je 360 zetten.
Ik ben benieuwd of het veel verschil maakt!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
De hoofd categorie is meer voor origineel spul, vragen over veren voor verlaging en/of verbetering vd wegligging is de tuning afdeling beter. Probeer daar volgende keer ook aan te denken? Thx
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
En Erik, bedankt voor je reactie, ik zal kijken wanneer ik tijd heb en dan zal ik ze gaan plaatsen.
Iemand misschien nog een tip hoe deze het makkelijkst te plaatsen zijn? M.a.w. hoe verwijder je het makkelijkst de veerpoten? Demonteren van een donor was wel te doen (wel veel gemartel, maar goed, je bewaart maar de helft, dus dat scheelt al een boel! :halo:), maar monteren op een wegauto is een ander verhaal, daar moet alles ook weer fatsoenlijk onder gezet worden... Dus iemand tips om de boel wat eenvoudiger los te kunnen krijgen? yeehaa!
En zo eerst de wielen maar eens vervangen, van standaard 13 inch naar 15 (185 55), dat schijnt al verschil te maken, ik ben heel benieuwd! :groovy:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Alvast bedankt!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
En bedankt maar weer voor de reacties, kijken of we er van de week nog aan toekomen...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Offline
- Moderator
Klik op 'edit' en vervolgens op 'verwijder'.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.