× voor alle sportief georiënteerde aanpassingen anders dan Motortuning

groupbuy sportieve stabilisatorstangen!

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
04-10-2009 22:41 #801194 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!

AvdAkker;121930 schreef : met polybushes heb je er ook geen last meer van buijs.


Klopt maar poly-bushes zijn duur ;)

Ik laat de POM-busjes gewoon draaien op 't werk :yesyes:

En ik moet wat te prullen hebben. Wil graag zoveel mogelijk onderdelen zelf aangepast hebben ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-10-2009 22:46 #801196 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
Dus eigenlijk zijn poly bushes een must, wil die stabistang een beetje nut hebben?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-10-2009 22:49 #801197 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
nee; rubber is wel meer samendrukbaar waardoor je eerst een klein stukje nulwerking krijgt van de stang, als het rubber samengedrukt is heeft de stabilisatorstang z'n volle werking.

de polybush is niet/nauwelijks samendrukbaar als deze gemonteerd zit, resultaat is een directe werking.

maare; wat is het probleem:

I now have a confirmed price on the anti roll bars in either 23 or 25 mm. Based on 10 units complet with fixings to fit either 340's or 360's the price comes to ?153 + delivery.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-10-2009 08:15 #801202 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!

v0lv0freak;121914 schreef : de prijs weerhoud mij er ook van..

Ik wilde met mijn opmerking niet zeggen dat het duur was, want dat is het niet. Zeker niet voor een dergelijke kleine oplage.
Als je het geld hebt, doen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-10-2009 15:52 #801235 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
Dikker is trouwens niet altijd beter. Als je een te dikke stabi hebt op de vooras gaat de as als een soort starre as werken. Zorgt daarnaast voor meer onderstuur. Zonder wat extra negatief camber of modificaties om op de voorkant meer grip te krijgen zou ik niet zomaar voor de 25mm gaan.
Ieder voor zich natuurlijk maar een 300 schuift al meer dan genoeg over de voorkant imho.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-10-2009 17:29 #801363 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
hey allemaal,

Wij zijn zeer geinteresseerd hierin, maar snappen niet echt waar we ze kunnen bestellen? Kan dat via jullie of moet dat via volvo mania?
grtz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-10-2009 17:30 #801364 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!

AvdAkker;121749 schreef : als er animo is vanuit de v3c dan wil ik wel als tussenpersoon optreden, scheelt weer wat in verzendkosten!

geen v3m account / geen zin om er een te maken, pb mij even dan bestel ik 't erbij.


Je kunt Anjo een pm sturen, dan besteld hij er een voor je maak ik hieruit op ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-10-2009 21:53 #801394 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!

Ruben;121975 schreef : Dikker is trouwens niet altijd beter. Als je een te dikke stabi hebt op de vooras gaat de as als een soort starre as werken. Zorgt daarnaast voor meer onderstuur.

klopt helemaal maar: de originele is 21mm dik; de whiteline stabilisatorstang was 27mm dik. uit rijervaringen die ik op 't net gelezen heb kreeg je bij de whiteline gemonteerd op een 360 minimaal onderstuur bij een verder standaard wielophanging.

met die schriftelijke gegevens zou je voor een 360 25mm zonder problemen kunnen gebruiken. wat dat ook verteld is dat je bij een qua wielophanging standaard 340 voor een 23mm stang moet kiezen omdat in dat geval die van 25 voor meer onderstuur kan gaan zorgen.

Ruben;121975 schreef : Zonder wat extra negatief camber of modificaties om op de voorkant meer grip te krijgen zou ik niet zomaar voor de 25mm gaan.

wat extra negatief camber is nooit verkeerd maar bij een 360 niet noodzakelijk om sportief lol te hebben van die 25mm stabilisatorstang

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-10-2009 16:55 #801443 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
vanmorgen voor Denny & Jeremy toegevoegd, daarna dai @ v3m:
Cool great work Anjo only 4 more to go

oftewel, nog 4 stuks erbij en er gaat besteld worden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
07-10-2009 20:09 #801461 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
Hmmm...

Ik zit nog steeds te twijfelen. Op zich is het bijna stom om het NIET te doen, met nieuwe stijvere veren en rode koni's voor de voorkant, maar iets met geld (ik probeer nog steeds te sparen voor restauratie, schiet lekker op zo...) en welke stijfheid zou ik dan moeten hebben...?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets