× alleen voor dingen die écht niet in een van de andere technische rubrieken passen (zoals LPG)

Gasmengstuk LPG 1.4

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-03-2013 13:06 #632559 door V300 register
Gasmengstuk LPG 1.4 is gemaakt door V300 register
Ondertussen heb ik al wat info verzameld over het inbouwen van een Lpg-installatie in een Volvo 340 met 1.4 carburateurmotor.
De belangrijkste vragen die ik heb is, wat voor Lpg-mengstuk kan ik het beste gebruiken? En hoe kan ik die het beste plaatsen?
Het enige voorbeeld wat ik tegenkwam was dat het mengstuk ?n het luchtfilterhuis/pannenkoek zat gebouwd. Dit is niet echt een mooie oplossing. Dan moet je met slangen gaan rommelen in de pannenkoek en liever boor ik ook geen gaten in de pannenkoek.
Liever zou ik het mengstuk ?nder de pannenkoek willen plaatsen. Is dit mogelijk?
En welk mengstuk is daar dan het meest geschikt voor?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-03-2013 13:23 #925389 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gasmengstuk LPG 1.4
ja en dat mengstuk voor weber is gewoon nieuw verkrijgbaar. Past precies tussen weber en luchtfilter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-03-2013 13:38 #925391 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gasmengstuk LPG 1.4
Net even een PM van Jean-Luc gehad, maar hij ging uit van een Volvo 360.
Het luchtfilterhuis van een 360 is namelijk in meerdere opzichten anders dan het luchtfilterhuis van een 340 met 1.4 motor.

Mijn vraag blijft dus hetzelfde: Kan het mengstuk zodanig worden geplaatst dat ik geen gaten hoef te boren in de pannenkoek(luchtfilterhuis) voor de aanvoerslang?
Mijn doel is om het mengstuk op een zo simpel mogelijk manier aan te sluiten ?nder de pannenkoek (en dus niet in! de pannenkoek).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets