× alleen voor dingen die écht niet in een van de andere technische rubrieken passen (zoals LPG)

interieurverlichting en centre console

Lees meer
24-10-2012 02:44 #632340 door Frans van Zeeventer
interieurverlichting en centre console is gemaakt door Frans van Zeeventer
Hallo allemaal,

Ik ben een beetje bezig met de electra in mijn V340, nu heb ik het lampje bij het contactslot gemonteerd, bekabeling lag in het dashboard, ook heb ik denk ik de bekabeling van de sigaretteaansteker gevonden, aangesloten, maar deze werkt niet.

Ook valt het mij op dat de verlichting wat achter de kachelbediening zit niet goed op zijn plek zit. is dit een beetje eenvoudig los te halen.

Ook moet ik de radio verwijderen, maar heb de uitbouw beugeltjes niet, dus haal nu het gehele center console eruit, maar hoe doe ik dat, waar moet ik beginnen, en ook de verlichting bij de selectorhendel doet het niet, of hoort hier geen verlichting in te zitten.

Ik heb wel wat schroefjes gevonden en losgedraaid, maar werd er niet echt wijzer van.

Weet iemand raad, oja in de vraagbaak kan ik niks vinden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-10-2012 11:43 #917009 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic interieurverlichting en centre console
Volgens mij is dit een ontzettend pokkewerkje. Maar ik laat het aan de experts over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-10-2012 12:55 #917011 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic interieurverlichting en centre console
Om de center console te kunnen verwijderen zal je eerst het dashboard los moeten halen... De center console zit daar van "achter" in geschoven. Of beter gezegd: Het dashboard zit over/om de center console geschoven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets