× alleen voor dingen die écht niet in een van de andere technische rubrieken passen (zoals LPG)

Wel APK maar auto bijna uitgebrand!

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-10-2012 13:16 #916046 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wel APK maar auto bijna uitgebrand!
Oei wat een vervelende zaak! Zoals je merkt is willen veel mensen je helpen. En de garage vast ook.

Denk dat je idd het beste zelf wat onderdelen kunt regelen (via de club, zoals nu al gebeurt) en dan het dan door de garage laat monteren. Gezeik met advocaten etc. verlies je wss en maakt de sfeer ook niet echt leuker.

sterkte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-10-2012 20:45 #916080 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wel APK maar auto bijna uitgebrand!
Is idd wel vreemd dat de monteur gewoon luk raak is begonnen met lassen. Nu zou jij met de gebakken peren zitten?? Mooi niet, Het is in zo'n geval wel zo (helaas) dat je de goedkoopste dekkende oplossing moet accepteren. Want de enige ben je niet wiens auto juist gesloopt wordt in de garage. (Ik heb het ooit gepresteerd om een auto met 6km op de teller en voorzien van FH platen in een V50 te boren) Monteur zijn echt niet heilig!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-10-2012 11:21 #916157 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wel APK maar auto bijna uitgebrand!
Wat ik echter niet snap is, heb je betaalt? Zo niet is er toch niets aan de hand, fiks je het toch zelf?

Maar het laatste wat ik zou doen is 300 euro of iets betalen, om mijn wagen uitgebrand terug te krijgen. Als hij dan zou zeggen dat ik verplicht was om te betalen, zou ik zeggen haal de politie erbij.

Wou die dan vervolgens gaan zeggen, dat ik moet betalen om mijn auto deels afgebrand terug te krijgen? Lijkt me sterk...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-10-2012 12:04 #916158 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wel APK maar auto bijna uitgebrand!
Zij vervelende dingen maar door rustig te blijven kun je meestal de dingen het beste oplossen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-11-2012 19:17 #917474 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wel APK maar auto bijna uitgebrand!
update ! auto weer netjes.

De garagist heeft de auto twee dagen onder handen genomen, ik kreeg een ruilauto mee (Fiat Punto..een verschil..haha).
Nu heb ik helemaal netjes gemaakt terug, alles is vernieuwd wat kapot was. ook een nieuw hemeltje die nu weer wel wit is. Ze hebben er werk van gemaakt, netjes.

Ben weer helemaal groos met mijn 340GL !
alleen nog een originele binnenbekleding van de achterdeur, ze hebben er nu een "kale" in gezet, dus zonder het grijze stoffen visgraatstreepje. Soit, dat komt nog.

Enige is dat mijn verlichting het niet meer doet van de automaathendel. Ik weet het wel hoor, maar was er toch aan gewend. iemand enig idee hoe dat lampje te vervangen is?

een vriendelijke groet,

Bert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
01-11-2012 20:03 #917478 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Wel APK maar auto bijna uitgebrand!
Bij de v66 is het lampje wisselen nadat het kapje eruit geschroefd is. neem aan dat dit hetzelfde of niet veel anders is bij de 340.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets