× alleen voor dingen die écht niet in een van de andere technische rubrieken passen (zoals LPG)

Wouter + Jeroen + dagje vrij =

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-04-2005 15:52 #624295 door V300 register
Wouter + Jeroen + dagje vrij = is gemaakt door V300 register
VIEZE HANDEN, een volle schuur en 1 volvootje minder op deze wereld:





de achterbumper+ achterdeuren waren niks meer. voorbumper, voordeuren en voorschermen nog in topconditie.



aan het eind was de motorruimte echt he-le-maal leeg..



zelfs de kabelboom heb ik er helemaal uit gehaald, om te dienen als donorvoorraad voor bedradingsklusjes (bedraden met originele draadkleur)



de voorschermen waren nog perfect de binnenschermen ook, aan de binnenkant. maar aan de ingesloten kant van de voorschermen zat veel oppervlakteroest!!! dit is dus weer een tip voor volvo300 bezitters, check dit....
(die tectyldopjes zitten er niet voor niks!!)





zoals ik al zei; leeg dus :-)









en weer een plekje in het magazijn gevuld. motor+vario hebben slechts 51.000 km gedraaid!




handig, zo'n grote kofferruimte :-)




[forum edit 4-12-2005]
-fotos geplaatst via \imagelink{url} functie
-de gedemonteerde delen die ik niet zelf nodig heb zijn inmiddels grotendeels verkocht, dat is dus niet meer nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-05-2005 19:50 #639056 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wouter + Jeroen + dagje vrij =
Loooooool, Jullie hebben het record verbeterd "strip een 300 en laat er zo weinig mogelijk in zitten". de mijne ging leeg met 1 stoel en een halve motor aan de sleepkabel naar de sloper, maar die van jou heeft nog minder overgehouden geloof ik.

Strakke job hoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-05-2005 10:33 #639057 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wouter + Jeroen + dagje vrij =
hoi Steven, thanks! de motorruimte was al van alles uit geroofd toen ik de auto in bezit kreeg, maar ik heb het klusje redelijk afgemaakt :-)

toch zaten er nog best onderdelen in die nog bruikbaar en demontabel waren. o.a. de voorpoten, tank, achterklep (deukje), maar op een gegeven moment heb al je rozige handjes van het sleutelen en dan weegt het zwaarder dat de koets mobiel blijft dan dat je nog een zooi onderdelen eraf haalt.


over de voorschermen+voordeuren heb ik beide geinteresseerden inmiddels gemaild!

Groetjes Wouter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets