× Ervaringen en Ritverslagen van evenementen, oa 360(geen modena)Cup, clubspecials etc.

Mark Vissers wint Ronde 2 NLDriftSeries in zijn Volvo 360!

Lees meer
16-07-2013 21:50 #933641 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Mark Vissers wint Ronde 2 NLDriftSeries in zijn Volvo 360!
Laten we daar dit topic niet meer vervuilen, maar volgens mij heb ik ergens een showroom topic daarvoor.

@Jelmar,
Is er eigenlijk bewegend beeld van die dag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-07-2013 23:28 #933653 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Mark Vissers wint Ronde 2 NLDriftSeries in zijn Volvo 360!

ZwerverRoodbaard;219314 schreef : Kiek zo hoort het, zo bijzonder is alles toch niet aan de 360 :)
Wellicht komt er door zulk intensief gebruik ook eens een stevige oplossing voor het koppelstuk en aandrijfassen.
Dan kan ik die plannen voor mijn 360 eens wat definitiever maken :+

hier hangt een porsche bak onder en aandrijfasjes met kruisstukken

?n crossroad motorsport bladveerophanging steunen met anjofab delrin bussen:+

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-07-2013 00:36 #933656 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mark Vissers wint Ronde 2 NLDriftSeries in zijn Volvo 360!
De filmpjes van het weekend komen langzaam aan binnen druppelen, net als de foto's ;)

En ja, de auto is buiten de motor en de koets eigenlijk niet zo heel veel volvo meer aan..
Versnellingsbak & diff van Porsche 928, torque tube is custom, aandrijfassen gemaakt voor 800pk (hoezo overkill?), porsche remmen rondom (van een 951 dacht ik.. Maar niet 100% zeker), recaro's uit een Porsche 911 GT2RS..
En nog een berg custom parts :)

Hij mag voor een 'een leuk bod' wel weg eind van het seizoen.. Dus als je nog iets exclusiefs zoekt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets