× Ervaringen en Ritverslagen van evenementen, oa 360(geen modena)Cup, clubspecials etc.

Volvo 360 Cup | 10 April | Circuit Park Zandvoort

Lees meer
09-04-2011 20:43 #870007 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 Cup | 10 April | Circuit Park Zandvoort
Balen... Ik ga er niet bij zijn... Ik kan mijn 34 weken zwangere vrouw die ziek aan het worden is niet alleen laten... Ik had me wel verheugd op die over het circuit jakkerende 360's...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-04-2011 21:08 #870019 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Volvo 360 Cup | 10 April | Circuit Park Zandvoort
H? jammer!

Jos, Niels hoe laat gaan jullie die kant op?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Boris Duijndam (GAST)
  • Boris Duijndam (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
10-04-2011 06:53 #870041 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Volvo 360 Cup | 10 April | Circuit Park Zandvoort
tot straks!

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-04-2011 11:21 #870052 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 Cup | 10 April | Circuit Park Zandvoort
Ik moet helaas ook afzeggen. Ik heb geen vervoer die kant op en zelf rijden is een beetje te kostbaar op en neer naar Zandvoort.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-04-2011 15:20 #870059 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Volvo 360 Cup | 10 April | Circuit Park Zandvoort
Ben samen met Niels geweest. Hebben even staan praten met Boris en Michael. Leuk om die dingen over het circuit te zien scheuren! Heb alleen de kwalificatie gezien, moest ook bijtijds weer terug zijn. En Niels moest ook nog ergens heen maar toch. Hoop dat Boris wat meer geluk heeft gehad met de race dan met de kwalificatie, maar dat zullen we nog wel horen hier. Zal binnenkort wat foto's plaatsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-04-2011 21:36 #870067 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Volvo 360 Cup | 10 April | Circuit Park Zandvoort
Net de foto's ingeladen, klein oeps moment... 295 foto's gemaakt. Moet nog even wat puin ruimen. Maar dus wel een dikke 200 foto's. Had in het begon wat moeite, normaal maak ik geen foto's van voertuigen die zo hard voorbij komen. Die paar keer dat ik een rijdende museumbus op de foto zet gaat altijd goed, die komen dan ook niet zo hard voorbij in de stad :)


Deze mooie 360 met GLT interieur zag er erg gaaf uit zo compleet zilver.


Deze reed dan ook niet mee in de race, maar getuigt wel van de liefhebberij onder de coureurs want hij hoorde bij 1 van de race teams.


Boris in actie!


Nog een keer Boris.


Jan Lammer in de 360 CUP VIP auto.


Michael die voorbij komt zetten.


Hoeveel 300's zien we hier op de foto? (Niels is uitgesloten van deelname!)


En toen stond Boris helaas na een aantal rondjes stil. De brandstofpomp had er geen zin meer in. Ook binnen de CUP zijn de bekende kwaaltjes dus. Gelukkig dacht dat ik als enige een keer gestrand was met slecht contact.


En hier Boris bij zijn auto tijdens het herstellen van het contact met zijn brandstofpomp.

Ik vond het leuk even geweest te zijn, machtig gezicht om de wagens voorbij te zien scheuren. Ook leuk als ze even zo'n Mazda MX5 op z'n nummer zetten :). Heb jammer genoeg de race zelf niet meer gezien, dat werd me te laat want ik moest toch om 15.30 weer terug in Den Haag zijn. Desalniettemin genoten van de kwalificatie. En zeker nog een keer voor herhaling vatbaar. En zou leuk zijn om dan met wat meer leden te gaan! Het weer was in ieder geval prima.

Nu alleen nog de hamvraag, Boris hoe is de race gegaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-04-2011 21:43 #870068 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360 Cup | 10 April | Circuit Park Zandvoort
@ Kevin, ik denk dat er 5 300's te zien zijn op die foto.

Leuk stukje tekst. Ik zou bijna zeggen zet het in de volvoice, om een iets positiever beeld over de cup te krijgen... Zeker die eerste grijze 360 ziet er erg straks uit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-04-2011 21:48 #870069 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 Cup | 10 April | Circuit Park Zandvoort
Mmmm als ik de uitslagen op DNRT.nl zo zie, is het een heel zware dag geweest!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-04-2011 22:54 #870070 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 Cup | 10 April | Circuit Park Zandvoort
Dat ziet er uit alsof ik weer heel wat gemist heb...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-04-2011 10:40 #870075 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 Cup | 10 April | Circuit Park Zandvoort
Het was een hele mooie dag qua weer en races! Ik ben uiteindelijk 2X 4e geworden ondanks een lekkende carterpakking en daardoor heel veel olie op de banden en remmen (maar wat maakt dat uit als je Jan Lammers dik verslaat:D!!)

Boris is in race 1, 19e geworden (7e Rookie) en in race 2, 16e (4e Rookie).. Absoluut niet slecht voor ze allereerste race in een auto waar we nog veel aan gaan verbeteren!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets