×
Ervaringen en Ritverslagen van evenementen, oa 360(geen modena)Cup, clubspecials etc.
Racen!
- Jeroen van Bodegom
- Offline
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
23-03-2007 15:57 #661747
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Racen!
Dat maakt niet uit.
HPT turbo = LPT turbo. Op beide motoren zit een Mitsubishi Td04-13C.
Bij een HPT wordt de overdruk wat minder snel afgeblazen.
Het binnenwerk van een B200E is gelijk aan dat van een B200ET, alleen met een wat lagere compressieverhouding. De B200E +T zal wat eerder gaan pingelen.
Kwestie van boostcontroller monteren en kijken tot hoever je kunt gaan.
HPT turbo = LPT turbo. Op beide motoren zit een Mitsubishi Td04-13C.
Bij een HPT wordt de overdruk wat minder snel afgeblazen.
Het binnenwerk van een B200E is gelijk aan dat van een B200ET, alleen met een wat lagere compressieverhouding. De B200E +T zal wat eerder gaan pingelen.
Kwestie van boostcontroller monteren en kijken tot hoever je kunt gaan.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Minder
Lees meer
23-03-2007 21:56 #661774
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Racen!
Voor racedoeleinden worden ook vaak koperen koppakkingen gebruikt. Dit zijn meerlaagse lagen latoenkoperlammelen opelkaar gewalst (net zoals bladerdeeg wordt gemaakt) en als laastste worden de gaten voor de zuigers en de koelwater/oliekanalen eruit geponst.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Offline
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
23-03-2007 23:42 #661777
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Racen!
Dat klinkt al beter als die kartonnen gevalletjes met die metalen ringen rond de zuigers...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets